شهردار منطقه 9 تهران گفت:

مدیریت یکپارچه زمینه ساز احیای گردشگری برج آزادی

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به ضرورت احیای گردشگری برج آزادی تصریح کرد: مدیریت یکپارچه و منسجم در مجموعه فرهنگی برج آزادی قطعا به حفظ، احیا و رونق مجدد برج آزادی منجر خواهدشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، علیرضا حسینی شهردار منطقه 9، برج آزادی را برای همه شهروندان تهرانی و هموطنان خاطره انگیز دانست و اظهار کرد:برج آزادی به ویژه با توجه به دوران انقلاب اسلامی ملت ایران در میان جهانیان نیز شناخته شده است.

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به عزم شهرداری تهران برای احیای برج آزادی گفت: قطعا همکاری فراسازمانی مجموعه های مختلف می تواند به گردشگری بیش از پیش در مجموعه فرهنگی آزادی تهران کمک قابل توجهی کند.

حسینی افزود: برج آزادی با مجموعه های متعدد در داخل خود ظرفیت بالایی برای پذیرش مهمانان طهران و اجرای برنامه های متعدد برای ایشان دارد.

شهردار منطقه 9 تهران در ادامه به برنامه ریزی گسترده ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران اشاره و تاکید کرد: قطعا شهروندان تهرانی، هموطنان ایرانی و مسافرین سایر کشورها از برنامه های متعدد و متنوع طرح مهمان طهران نوروز 94 بهره مند شده اند.

حسینی افزود: قطعا تهرانگردی علاوه بر دیدن آثار و جاذبه های تاریخی، مذهبی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی به آشنایی هر چه بیشتر مهمانان طهران با دستاوردهای فراوان تهران در عرصه های گوناگون منجر خواهد شد.

شهردار منطقه 9 در پایان خاطرنشان کرد: تدابیر شهردار محترم تهران در بخش های مختلف از جمله توجه به گردشگری و تهرانگردی و اوقات فراغت شهروندان و مهمانان طهران ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار