امتیازدهی به گزینه های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در کمیته مربیان

مسئول کمیته مربیان فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که شایسته گزینی مربیان تیم های ملی و همچنین امتیازدهی به آنها برعهده این کمیته است.

امتیازدهی به گزینه های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در کمیته مربیان
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رؤسای کمیته های مربیان و آموزش فدراسیون بسکتبال در هفته های آخر سال 93 جای خود را به سرپرستانی دادند که تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون، امور مربوط به این کمیته ها را اداره می کنند.

مسعود قاسمی مسئول جدید کمیته مربیان، مسئولیت های این کمیته را که مرزهای مشترکی با کمیته آموزش دارد، شرح می دهد: کار کمیته مربیان تا حدودی به کمیته آموزش نزدیک است، ما و دکتر ثابتی رئیس کمیته آموزش که استاد بنده نیز بوده است در کنار هم کار می کنیم. ما در کمیته مربیان، نیازهای آموزشی مربیان و طرح درس را مطرح می کنیم. در بخش بین المللی نیز اعلام می کنیم که چه مدرسی در چه زمینه ای باید درخواست شود. از طرفی شایسته گزینی مربیان تمام رده های تیم های ملی، تعیین ویژگی ها، شاخص های آنها و همچنین امتیازدهی در حیطه کار کمیته مربیان است که در نهایت بر این اساس نفراتی را به کمیته فنی فدراسیون پیشنهاد می دهیم. در حقیقت ما سفارش دهنده بیشتر کارها هستیم و تصمیمات نهایی با کمیته فنی و در نهایت دولو سرپرست فدراسیون است. 

گفتنی است کمیته فنی فدراسیون را عنایت آتشی، بیژن قهرمانلو، فتانه هادوی و محمود شیخ تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته ، مربیان ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار