مرگ تلخ مادر یک خانواده در سفر نوروزی

روز گذشته برخورد دو دستگاه خودرو در محور بندرعباس به حاجی آباد منجر به کشته و زخمی شدن 3 تن شد.

مرگ تلخ مادر یک خانواده در سفر نوروزیبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "علی مجیدزاده" رئیس پلیس راه هرمزگان با اعلام این خبر گفت: روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره تصادف در محور بندرعباس- حاجی آباد به وقوع پیوست که بلافاصله مأموران به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل طی بررسی های به عمل آمده و گفته های شهود، مشخص شد لحظاتی قبل یک دستگاه پژو 405 با راننده و 4 سرنشین در این محور در حال تردد بودند که ناگهان یک دستگاه پژو پارس با سرعت به این خودرو برخورد کرد و منجر به واژگونی 405 شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه سرنشینان پژو 405 از اعضای یک خانواده و مسافر نیز بودند، اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه دلخراش مادر خانواده به دلیل شدت جراحت وارده در صحنه تصادف جان باخت و 2 سرنشین دیگر که مصدوم شده بودند با خودروهای امدادی به بیمارستان انتقال شدند.

رئیس پلیس راه هرمزگان در توصیه خود به رانندگان به ویژه مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به آن از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند و شیرینی سفر و تعطیلات نوروز را با یک بی دقتی به کام خود تلخ نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار