بعیدی نژاد:

به دلیل پیچیدگی اختلاف نظرات زیاد است/ بسیار از جنبه‌‌های موضوع تحریم‌ها حل و فصل شده و جزئیات در حال تدوین است

مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه با بیان اینکه بسیاری از جنبه‌های موضوع تحریم‌ها تا به حال حل و فصل شده، یادآور شد: از جمله اینکه تحریم‌های یکجانبه و چند جانبه باید برداشته شود و بسیاری از جزئیات تدوین شده است.

به دلیل پیچیدگی اختلاف نظرات زیاد است/ بسیار از جنبه‌‌های موضوع تحریم‌ها حل و فصل شده و جزئیات در حال تدوین است
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "حمید بعیدی نژاد" مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که شامگاه امروز سه شنبه انجام گرفت، در خصوص موضوع نگرانی از عدم عمل طرف مقابل به تعهداتش گفت: ما در صورت اجرای تعهد طرف مقابل به تعهداتمان عمل می‌کنیم و اگر طرف غربی نخواهد به تعهداتش عمل کند ما نیز اجرای تعهداتمان را متوقف می‌کنیم بنابراین از این نظر نگرانی نداریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از جنبه‌های موضوع تحریم‌ها تا به حال حل و فصل شده، یادآور شد: از جمله اینکه تحریم‌های یکجانبه و چند جانبه باید برداشته شود و بسیاری از جزئیات تدوین شده است.

معاون وزیر امور خارجه افزود: به دلیل پیچیدگی در مذاکرات اختلاف سلیقه بر سر جزئیات زیاد است اما امیدواریم با ارائه راه حل‌ها هماهنگی بیشتری صورت گیرد.

بعیدی نژاد خاطرنشان کرد: الان در مرحله پایانی مذاکرات هستیم که مسائل محدود مربوط به تحریم‌ها در کنار چند موضوع از جمله تحقیق و توسعه کار می‌کنیم و امیدواریم با حل این چند موضوع کل بحث تحریم‌ها حل و فصل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار