خضری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

سفر برخی از اعضای کمیسیون بهداشت به استرالیا/ وزیر خارجه استرالیا به ایران می‌آید

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از سفر برخی از اعضای کمیسیون بهداشت در ایام تعطیلات نوروز به کشور استرالیا خبر داد و گفت: ظاهرا قرار است تا آخر فروردین ماه وزیر امور خارجه استرالیا به ایران سفر کند.

رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از سفر برخی از اعضای کمیسیون بهداشت در ایام تعطیلات نوروز به کشور استرالیا خبر داد.  
 
وی با بیان اینکه سفر اعضای کمیسیون بهداشت ایران به استرالیا اولین سفر ایران بعد از انقلاب اسلامی بوده، افزود: این سفر براساس دعوت رئیس سنای پارلمان استرالیا از اعضای کمیسیون بهداشت ایران صورت گرفته تا به وسیله این دعوت اعضای کمیسیون بهداشت دو کشور با هم دیدار داشته باشند.  
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه در این سفر اعضای کمیسیون بهداشت با رئیس پارلمان استرالیا، وزیر بهداشت و رفاه این کشور دیدار کردند، متذکر شد: در این سفر اعضای پارلمان استرالیا اشتیاق خود را برای سفر به ایران به ما اعلام کردند که ما هم از آن‌ها دعوت کردیم تا به ایران سفر کنند.  

وی ادامه داد: همچنین رئیس پارلمانی استرالیا بسیار تمایل داشته تا از سوی رئیس مجلس ایران دعوت برای سفر به ایران شود تا نشستی برای گسترش روابط فی‌مابین ایجاد شود.
 
خضری در ادامه از احتمال سفر وزیر خارجه استرالیا به ایران خبر داد و گفت: ظاهرا قرار است تا آخر فروردین ماه وزیر امور خارجه این کشور به ایران سفر کند تا پس از سفر وزیر امور خارجه استرالیا تکلیف سفر اعضای هیئت پارلمانی استرالیا به ایران مشخص شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بدون شک ظرفیت‌های زیادی بین ایران و استرالیا وجود دارد که به دلیل دخالت استکبار جهانی و سایر مباحث منطقه‌ای مغفول مانده، چرا که ما می‌توانیم با افزایش روابط دیپلماتیک از این روابط استفاده کنیم.  
 
وی در پایان در رابطه با دستاوردهای این سفر گفت: در این سفر ما از ظرفیت بهداشت و درمان و خدمات این کشور اطلاعاتی را کسب کردیم و از بسیاری از بیمارستان‌های این کشور بازدید کردیم.  

انتهای پیام/
 
برچسب ها: سفر ، مجلس ، استرالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.