با توجه به افزایش شهریه؛

رئیس‌ دانشگاه ‌آزاد دغدغه دانشجویان این دانشگاه را بی‌پاسخ گذاشت

دانشجویان دانشگاه آزاد همچنان به افزایش شهریه این دانشگاه اعتراض دارند اما دکتر میرزاده رییس این دانشگاه با وجود دغدغه دانشجویان سئوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را در این زمینه بی‌پاسخ گذاشت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر میرزاده از زمان ریاست خود در دانشگاه آزاد تاکید داشت تکیه این دانشگاه بر شهریه دانشجویان نیست اما متاسفانه طی ۲ سال گذشته این دانشگاه اقدام به افزایش شهریه‌های ثابت و تغییر کرده به طوریکه دانشجویان از این وضعیت بسیار ناراضی‌اند و این در حالی است که دانشجویان این دانشگاه سال گذشته با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه اعتراض خود را به افزایش ۱۵ درصدی شهریه‌ها در سال گذشته اعلام کردند. 
 
بنابراین گزارش، هیأت امنای دانشگاه آزاد نیز در آخرین روزهای سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی شهریه‌های این دانشگاه را برای مهر ماه سال ۹۴ تصویب کرد. 

باتوجه به اعتراضات دانشجویان مبنی بر افزایش شهریه این دانشگاه خبرنگار باشگاه خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح دهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران پیگیر موضوع شد اما با سکوت دکتر میرزاده، رییس این دانشگاه مواجه شد و این دغدغه دانشجویان بی‌پاسخ ماند. 
 
دانشجویان بسیاری بر روند افزایش شهریه این دانشگاه اعترض دارند اما مسئولان این دانشگاه با وجود این اعتراضات عزمی بر پاسخگویی به دانشجویان ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار