روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:

پرسپولیس–النصر با یکصدهزار تماشاگر، پرتماشاگرترین دیدار تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان با یکصد هزار تماشاگر، پرتماشاگرترین دیدار تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پیش از این، دیدار تیم‌های پرسپولیس و الغرافه قطر در سال 2012 با 96هزار و 200 تماشاگر، پرتماشاگرترین دیدار ادوار لیگ قهرمانان آسیا بود و دیدار تیم‌های استقلال و بوریرام تایلند در سال 2013 با 95 هزار و 300 تماشاگر، دومین بازی پرتماشاگر لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

همچنین دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار در سال 2009 با 95 هزار و 225 تماشاگر سومین دیدار پرتماشاگر لیگ قهرمانان آسیا بوده و حالا با حضور یکصدهزار تماشاگر در دیدار پرسپولیس و النصر عربستان، این بازی پرتماشاگرترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا اعلام خواهد شد و قطعا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به این موضوع اشاره خواهد کرد.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک به هواداران، درباره خلق رکوردی دیگر گفت: در گفتگویی که با آقای کسرایی مدیر روابط بین‌الملل سازمان لیگ داشتیم، ایشان اعلام کردند تعداد تماشاگران حاضر در مسابقه امشب را برحسب وظیفه‌ای که دارم به AFC اعلام خواهم کرد و آقای کسرایی اعلام کردند؛ این موضوع را در فرم‌های مربوطه گزارش کرده و تعداد یکصد هزار تماشاگر به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: قدوسی ، پرسپولیس ، هوادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۰۱:۴۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
با یک سرچ ساده معلوم میشه ک پر تماشاگرترین بازی اسیا بازی استقلال بوده تو فینال با 121هزار تماشاگر بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۰:۲۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
با ی سرچ ساده معلوم میشه ک پر تماشاگرترین بازی اسیا بازی استقلال بوده تو فینال با 120هزار تماشاگر، تصحیح کنید مطلبتون رو، خسته نباشید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
افتخارمیکنم به ایرانی بودنم افتخارمیکنم به پرسپولیسی بودنم افتخارمیکنم افتخار
آخرین اخبار