مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری:

تکلیف سرمربی تیم ملی اردیبهشت ماه مشخص می‌شود/دانشور با توجه به امتیازش در قهرمانی جهانی حضور می‌یابد

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: تا اواسط اردیبهشت ماه تکلیف سرمربی پیست را مشخص می‌کنیم تا برای کسب سهمیه المپیک آمادگی کامل داشته باشیم.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم ملی اظهار کرد: برای انتخاب سرمربی چند گزینه خارجی در حال مذاکره هستیم که نهایتا تا اواسط اردیبهشت ماه تکلیف آن را مشخص خواهیم کرد تا برای کسب سهمیه المپیک با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابیم.

وی در ادامه افزود: البته برای مذاکره مربی مشکلات زیادی را پیش رو داریم که اصلی‌ترین ان شرایط مالی است و پس از آن نداشتن پیست چوبی در ایران است که مربیانی که می‌خواهند وارد کشورمان شوند بر ایشان کار مشکلی است.

وی در خصوص مربی بانوان برای بخش سرعت بیان کرد: در کنار انتخاب مربی پیست برای آقایان به دنبال ان هستیم برای بانوان نیز مربی انتخاب کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال علاوه بر توجه به بخش بانوان با توجه به کمی برنامه‌های برون مرزی در برنامه‌‌هایمان در حال استعداد یابی هستیم تا به صورت پایه‌ای روی دوچرخه‌سورای کار کنیم تا در سال‌های آینده با یک تیم قوی راهی مسابقات شویم.

چایچی در پاسخ به این سوال که آیا دانشور در مسابقات قهرمانی جهان حضور خواهد یافت یا خیر بیان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم که قطعا دانشور را به مسابقات اعزام خواهیم کرد اما با توجه به 80 امتیاز دانشور در سال 2014 او را به 3 رکاب‌جهانی سال 2015 و 2016 اعزام خواهیم کرد تا راحت‌تر باری المپیک سهمیه کسب کنیم.

چایچی در پاسخ به این این پرسش که برای بخش جاده ناصری را حفظ خواهند کرد یا خیر تصریح کرد: از عملکرد ناصری در بخش جاده بسیار راضی کننده بود و نتیجه‌اش کسب یک سهمیه المپیک بود دیگر آنکه نفرات جاده‌ای ما به دلیل حضور در مسابقات بین‌المللی با باشگاه‌هایشان از نفرات پیست بسیار آماده‌تر هستند و فکر می‌کنم تمرینات ناصری می‌توانند آنها را برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه‌ای دیگر این بخش وقتی المپیک بتواند پاسخگو باشند.

چایچی در پاسخ به این پرسش که محرومان ملی‌پوش سال پیش در مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانند حضور پیدا کنند یا خیر اظهار کرد: فکر می‌کنم مدت محرومیت دوچرخه‌سوارانی که ممانعت برای حضور در تیم ملی داشته‌اند به پایان رسیده است و اگر توسط مربیان انتخاب شوند می‌توانند در میادین تیم ملی حضور یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار