برای کسب سهمیه المپیک باید هزینه کرد

نایب رئیس تیر اندازی بانوان گفت: ما همیشه مشکل تهیه فشنگ داشتیم و نمی‌توان انتظار کسب سهمیه در اولین مسابقه از تیر اندازان داشت.

طاهره علی آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره حضور تیراندازان در مسابقات جهانی کره جنوبی افزود: مسابقات جهانی کره جنوبی اولین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک در سال 94 است و تیراندازان صاحب نامی از کشورهای مختلف حضور دارند.

وی گفت:‌این مسابقه چون برای کسب سهمیه المپیک است فشار و استرس ورزشکاران بسیار بالاست و ما هم خیلی امیدواریم که سهمیه المپیک را کسب کنیم.

نایب رئیس تیر اندازی بانوان گفت:‌ نجمه خدمتی در مرحله فینال با اختلاف اندکی از رسیدن به مدال بازماند ولی با این حال عملکرد خوبی داشت.

علی آبادی اشاره کرد: چون تیراندازان ما تاکنون موفق به کسب سهمیه نشدند نمی‌توان گفت که تیراندازان ما افت کردند باید همه شرایط را در نظر گرفت.

وی گفت:‌ کشورهای دیگر در تیراندازی‌ هزینه‌های بسیار زیادی می کشند و اردوهای مختلفی قبل از هر مسابقات برای ورزشکارانشان تدارک می‌بینند در حالی که ما همیشه مشکل تهیه فشنگ در اردوها و تامین بودجه برای برگزاری اردوها داشتیم.

وی اظهار داشت: اگر به دنبال نتایج خوب در مسابقات و کسب سهمیه المپیک هستیم باید ابتدا زیر ساخت‌ها تامین شوند و نمی‌توان انتظار پیش از این داشته باشیم.

علی آبادی افزود: امسال تیراندازان واقعا برای تهیه فشنگ اذیت شدند ولی آن‌ها با تمام توان کار کردند با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم چون توانایی کسب سهمیه المپیک را در خود می‌دیدند در این مسابقه شرکت کردند.

وی افزود: طی روزهای آینده مسابقات قبرس برای تیم اهداف پروازی برگزار می‌شود، همه تلاش مسئولین در فدراسیون تامین بوده برای اعزام ملی پوشان به این مسابقه است، ما برای نتایج بهتر در مسابقات و برگزاری اردوها با امکانات مطلوب نیاز به همکاری مسئولین در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌برای المپیک همه تیراندازان از سراسر دنیا با تمام توان کار می‌کنند، امیدوارم تیر اندازی کشور ما هم مثل گذشته موفق باشد و دست پر از کره جنوبی برگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار