قمی:

فقط کارگران را به مسابقات جهانی ایتالیا می بریم/ برای کسب بهترین مدال ها اعزام می شویم

رئیس انجمن جودوکارگران کشور، تیم ملی جودو کارگران با ترکیب کامل و با تمام قدرت به ایتالیا اعزام خواهد شد.

فقط کارگران را به مسابقات جهانی ایتالیا می بریم/ برای کسب بهترین مدال ها اعزام می شویمسعید قمی رئیس انجمن جودو کارگران کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس ای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در چالوس نفرات برتر را شناسایی کردیم طی فراخوانی از نفرات اول  و دوم این مسابقات دعوت کردیم تا در مسابقه انتخابی شرکت کننده مسابقه انتخابی فردا پنج شنبه ساعت 10 صبح در سالن شهید افراسیابی برگزار می شود  و نفرات اول را به اردو دعوت خواهیم کرد.
 
وی در ادامه گفت: نفرات برتر این مسابقه انتخابی جهت  شرکت در اردویی مشترک با تیم ملی بزرگسالان در تهران دعوت خواهند شد و حدود یک ماه و نیم در اردو خواهند ماند و پس از پایان اردو تیم با ترکیب کامل به ایتالیا اعزام خواهد شد.
 
رئیس انجمن جودو کارگران کشور در خصوص زمان برگزاری مسابقات جهانی افزود: مسابقات جودو کارگران جهان در روزهای 18 و 19 خرداد ماه در شهر لینیانو ایتالیا برگزار می شود  که با تمام قدرت پای در ای مسابقات می گذاریم و فقط برای کسب بهترین مدال ها به ایتالیا خواهیم رفت.
 
 قمی در خصوص تیم اعزامی اذعان داشت: طی جلساتی که با حضور دکتر حسین زادگان ریاست محترم فدراسیون کارگری برگزار کردیم قرار شد تیم ملی جودو کارگران در لوزان -60 کیلوگرم، -66 کیلوگرم،73- کیلوگرم،81-کیلوگرم،90- کیلوگرم،100-کیلوگرم و100+ بهترین ها را انتخاب و تیمی قدرتمند به این مسابقات اعزام کنیم نفرات اعزامی همگی از قهرمانان جامعه بزرگ کارگری هستند و غیر از کارگر کسی را به این مسابقات اعزام نمی‌کنیم تیم هفت نفره کارگران کشور از شنبه به اردوی 45 روزه خواهند رفت.
 
رئیس انجمن جودوکارگران کشور در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی جودوکارگران برای اولین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می شود که باید از رئیس فدراسیون کارگری جناب آقای دکتر احمد حسین زادگان تشکر کنم که همیشه برای رشد و توسعه ورزش و ایجاد انگیزه بین کارگران تمام تلاش خود را می کند.
 
شایان ذکر است، مسابقات انتخابی تیم ملی جودو کارگران فردا صبح با حضور آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و مدیر تیم های ملی و محمد بلوطی دبیر فدراسیون جودو و با حضور داوران بین المللی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ایتالیا ، مدال ، قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار