مذاکره نهایی کی‌روش با کفاشیان

کی روش: حرف نمی‌زنم عمل می‌کنم/کفاشیان: اسدی سرپرست تیم ملی نمی‌شود

کی‌روش برای مذاکرات نهایی با فدراسیون فوتبال به دفتر کفاشیان رفت و برنامه‌های خود را برای تیم ملی ارائه داد و توافقات نهایی بین این 2 نفر انجام شد.

مذاکره نهایی کی‌روش با کفاشیانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در چند روز گذشته به توافقات نهایی با فدراسیون فوتبال نرسیده بود امروز برای مذاکرات نهایی وارد دفتر کفاشیان شد.

**کی روش: حرف نمی‌زنم عمل می‌کنم

کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران درباره صحبت های روز گذشته خود اظهار داشت: حرف‌هایی که روز گذشته مطرح شد مربوط به روز گذشته می‌شد و الان تمام این بحث‌ها به پایان رسیده است و اگر شک و شبهه‌ای از حرف‌های روز گذشته من برای افرادی باقی مانده فایل صوتی حرف‌های من موجود است و می‌توان آن را گوش کرد باید بگویم از این به بعد هیچ صحبتی در خصوص هیچ مطلبی نخواهم داشت و فقط قرار است به کارهایم بپردازم.

وی بیان کرد: بهتر است که زمان و فرصت به من داده شود و به طور حتم در آینده صحبت خواهم کرد.

کی روش درباره اینکه 36 روز به بازی های مقدماتی باقی مانده چه نظری دارد بیان کرد: بهتر است درباره مسائل پیش رو صحبت نکنم اما ما کارمان را شروع کردیم.

**کفاشیان: کی‌روش قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود/من برره‌ای بلد نیستم

علی کفاشیان پس از جلسه با کی‌روش سرمربی تیم ملی در نشست خبری گفت: با توجه به اینکه قرعه کشی جام جهانی انجام شد برنامه‌های مربوط به تیم ملی را بررسی کردیم.
وی در مورد علت کوتاه بودن جلسه با کی‌روش، گفت: در جلسه امروز بحث‌هایی مربوط به ادامه همکاری کی‌روش در تیم ملی بود و درباره نحوه انجام کار با وی صحبت‌هایی را انجام داده‌‌ایم و قرار است کی‌روش بدون دغدغه به کار خود ادامه دهد و قرار شد پیشنهادهایش را بدهد با پیشنهادهای ما تلفیق شود تا کار راحت پیش برود. برنامه‌ ۲ ساله داریم و او برنامه ۲ ساله داده است تا تیم ملی بدون هیچ دغدغه‌ای کارش را انجام بدهد.

کفاشیان بیان کرد: به کی‌روش هم گفتم که نمی‌توانم معجزه کنم و او شناحت کامل از ما و فدراسیون دارد و در ۴ سال گذشته همه امکانات را برای تیم ملی فراهم کردیم و از وی خواستم که به ما کمک کند تا کار را پیش ببریم و باید با دار و ندار هم بسازیم وکار را پیش ببریم.

وی درباره اینکه کی‌روش سرمربی تیم ملی خواهد بود یا خیر گفت: قطعا کی‌روش سرمربی تیم ملی خواهد بود و قرار است درباره خواسته هایی که او از ما دارد امکانات لازم را ازجمله زمین تمرین و دیگر امکانات فراهم کنیم تا به راحتی به کار خود ادامه دهد.

کفاشیان تصریح کرد: هیئت رئیسه تشخیص داده که کی‌روش در تیم ملی بماند و وزارت ورزش و جوانان نیز قول حمایت داده است تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود.

وی در مورد اینکه چند درصد احتمال ادامه کار با کی‌روش وجود دارد، گفت: آنقدر درصدها بالا پایین شده که بهتر است دیگر درصد نگویم، او سرمربی تیم ملی است و تقاضاهای منطقی دارد که باید انجام بدهیم. ابهاماتی هم داشت که شاید برخی از داخل فدراسیون نمی‌خواهند که او کارش را ادامه بدهد اما به او گفتیم که هیأت رئیسه می‌خواهد که او بماند و کار کند و اینکه دغدغه وزارت ورزش و فدراسیون را نداشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته شده وزارت ورزش قول کمک ۴ میلیارد تومانی برای برپایی اردوها و بازی‌های تیم ملی را داده و او از وزارت ورزش تضمین خواسته است، گفت: من که جرأت تضمین خواستن ندارم، وزارت ورزش به ما قول داده که ما را حمایت کند، مبلغ برپایی اردوهای تیم ملی هم خیلی بیشتر از این مبالغ است. وزارت ورزش قول داده که بخشی از هزینه‌های تیم ملی را تقبل کند و بخشی را هم خودمان تأمین کنیم، هزینه اردوهای تیم ملی در 2 سال خیلی بیشتر از این مبالغ است.

کفاشیان در مورد تحمیل دستیار به کی‌روش گفت: باید بگویم که من تا به این لحظه کسی را برای دستیاری معرفی نکردم و در قرارداد 4 سال گذشته و جدید کی‌روش آمده که او با هر مربی ایرانی که خودش تفاهم دارد، کار کند. کی‌روش اعتقاد دارد که باید افرادی به کادر فنی اضافه شوند اما داخلی یا خارجی بودن آنها مهم نیست و باید قوی‌تر از گذشته حرکت کنیم زیرا این جام جهانی از دوره‌های قبل سخت تر است و همه حریفان به دنبال رسیدن به جام جهانی هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش خودش را گروگان نامیده، گفت: روز گذشته کی‌روش عصبانی بود چون قرار بود مشکل مالیاتی‌اش را حل کنیم اما با صحبت‌هایی که امروز با معاون وزیر دارایی انجام دادم مشکل مالیاتی کی‌روش حل شده است.

وی بیان کرد: باید تدارک خوبی برای تیم ملی ببینیم و کی‌روش هم از فدراسیون خواسته که هتل، بلیط و همه این مسائل را هماهنگ کنیم و یک دپارتمان برای تیم ملی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه هوشنگ مقدس سرپرست تیم ملی بود و گفته می‌شود سرپرست باید به تائید وزارت ورزش برسد، گفت: مقدس در هماهنگی کارها به تیم ملی کمک‌های زیادی کرده است اما در اساس‌نامه‌های فدراسیون هم آمده که مشاغل حساس باید با وزارت ورزش و جوانان تایید و صلاحیت آن نیز از طریق این وزارت هماهنگ شود.

کفاشیان در مورد اینکه حسنی‌خو در جلسه مدیران باشگاه‌ها با سازمان لیگ هم حضور داشت، گفت: سازمان لیگ او را دعوت کرده ضمن اینکه حسنی‌خو نماینده وزارت ورزش است در بحث مسائل امنیتی هم در باشگاه‌ها و AFC حضور دارد.

وی در مورد اینکه اسدی قرار است سرپرست تیم ملی شود، گفت: باید بگویم که اسدی با توجه به اینکه مشغله دارد نمی‌تواند به امور سرپرستی تیم ملی برسد.

کفاشیان در مورد بازی دوستانه با ژاپن گفت: با ژاپن صحبت کردیم و گفتیم با توجه به اینکه در این مقطع باید به ترکمنستان برویم، نمی‌توانیم با آنها بازی کنیم و در مقطعی دیگر با آنها بازی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد عکس اینستاگرام آنالیزور تیم ملی گفت: شیرفرهاد کدام یکی است؟ این را هم بگویم من برره‌ای بلد نیستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار