رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی نیروی انتظامی:

ایجاد گروه داعش نتیجه دورشدن از قرآن است/ فعالیت ۱۰۰ حافظ قرآن در نیروی انتظامی

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ایجاد گروه داعش نتیجه دورشدن از قرآن است، گفت: ۱۰۰ حافظ قرآن در نیروی انتظامی داریم و حفظ نهضت قرآن از افتخارات ما است.

ایجاد گروه داعش نتیجه دورشدن از قرآن است/ فعالیت ۱۰۰ حافظ قرآن در نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام بهرامی در پنجمین همایش تکریم حافظان طرح سراسری حفظ قرآن کریم اظهارکرد: بیشترین قرآن در عربستان چاپ می شود ولی خبری از مفاهیم قرآنی نیست. در عربستان سلاح و سرمایه کشور اسلامی در کوبیدن کشور اسلامی و جهت منافع اسرائیل و آمریکا استفاده می شود‎.

وی افزود: ۱۰۰ حافظ قرآن داریم در ناجا داریم و حفظ نهضت قرآن از افتخارات ما است.

بهرامی ادامه داد: قرآن ما را به همدلی و همزبانی دعوت می‌کند و به شکل ریشه‌‌ای با اختلاف و ریشه‌های ایجاد این اختلاف و ناهماهنگی مبارزه می‌کند.

وی افزود: قرآن تمام کارهای اختلاف‌آمیز را گناه کبیره می‌داند و حضرت امام نیز در تحریرالوسیله اینگونه اقدامات را در شمار گناهان کبیره آورده است

بهرامی گفت: اسلام افراد را به اخوت، تعاون، تفاهم و یکرنگی دعوت کرده است و با اقدامات و هر چیزی که برای رسیدن به این اهداف مانع ایجاد می‌کند به شدت برخورد می‌کند. معصومین نیز در سیره و سنت خود با اینگونه بدی‌ها برخورد کرده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا قرآن را کتاب فهم و معرفت توصیف و تصریح کرد: همانگونه که پیامبر فرمودند کسانی که دانش اولین و آخرین را می‌خواهند باید آن را در قرآن جست‌وجو کنند و کسی که از قرآن دور است به معرفت حقیقی راهی نخواهد داشت.

بهرامی بیان داشت: حضرت رسول در رابطه با قرآن فرموده‌اند بر شما باد چنگ زدن به قرآن و قرآن را امام خود قرار دادن یعنی هر جا قرآن مسیری را رهبری و امامت کرد در آن راه قدم بردارید.

وی گفت: قرآن بیان همه چیز است. هیچ چیز نیست مگر اینکه در قرآن است و باید به قرآن متمسک شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار