مجرد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

"کمیته جوانان جبهه اصلاحات" پس از انتخابات از "کمیته انتخابات شورای هماهنگی" جدا می‌شود/سعی در جوان‌گرایی لیست اصلاح‌طلبان داریم

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: پس از انتخابات مجلس، کمیته جوانان از کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جدا می‌شود و به صورت مستقل همچون دیگر کمیته‌های این شورا فعالیت خواهد کرد.

"پیام مجرد" رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی تشکل متبوعش، اظهار کرد: کلیه شاخه‌های جوانان احزاب اصلا‌ح‌طلب هر هفته جلسات متعددی را تحت مدیریت سازمان جوانان حزب اسلامی کار برگزار می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بحث ورود به انتخابات در کمیته دانشجویان و جوانان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دنبال می‌شود، افزود: پس از انتخابات مجلس، کمیته جوانان از کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جدا می‌شود و به صورت مستقل همچون دیگر کمیته‌های این شورا شروع به فعالیت خواهد کرد.
 
رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار در پایان گفت: سعی در جوان‌گرایی لیست اصلاح‌طلبان داریم و شاید گزینه‌های ما در تهران با توجه به نیروهای متعدد اصلاح‌طلب محدود باشد اما قصد داریم که در شهرستان‌ها، گام‌های بلندی را برای انتخابات برداریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار