عاطفی در جلسه مسئولین بسیج صدا و سیما:

بسیج رسانه ملی کمک‌ ارزشمندی برای حوزه خبر صداوسیما خواهد بود

رئیس مرکز بسیج صداوسیما گفت:از ظرفیت‌های بسیج در حوزه اطلاع‌رسانی منطقه‌ای به عنوان یک ظرفیت هم‌افزا استفاده مطلوب خواهد شد و بسیج رسانه ملی در مواقع بحرانی کمک‌کاری ارزشمند برای حوزه خبر در صداوسیما خواهد بود.

از ظرفیت بسیج صداوسیما در حوزه اطلاع‌رسانی منطقه‌ای استفاده خواهد شد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "محمود عاطفی" رئیس مرکز بسیج صداوسیما در اولین جلسه مسئولین بسیج صدا و سیما از محورهای شش گانه اصلی فعالیت‌های این حوزه در این بخش خبر داد.

وی در جلسه مشترک با مسئولین و فرماندهان پایگاه‌های بسیج معاونت‌ها و واحدهای ستادی صداوسیما، ‌از رویکرد جدید این مرکز خبر داد و اظهار داشت: ریاست محترم سازمان صداوسیما در حکم انتصاب اینجانب شش محور اصلی را به عنوان رویکرد اصلی مرکز بسیج رسانه ملی در دوره جدید قرار دادند و آن را مطابق با منویات مقام معظم رهبری ابلاغ نمودند.

عاطفی با اشاره به این شش رویکرد تاکید کرد:  تعامل بیشتر و هماهنگی میان فعالیت‌های صداوسیما و سازمان بسیج مستضعفین به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد کشور، استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های داخلی سازمان برای انجام امور محوله به این مرکز، تلاش برای ترویج اخلاق و منش بسیجی در تمامی عرصه‌ها از طریق تولید برنامه‌های ارزشی،‌ مصون‌سازی فرهنگی در برابر شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای از جمله این محورهاست.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این محورها ایجاد هم‌افزایی میان ما و بخش‌های اطلاع‌رسانی خبری سازمان است که بر آن تأکید شده است. این البته به معنای موازی‌کاری با فعالیت‌های معاونت خبر نیست اما از ظرفیت‌های بسیج در حوزه اطلاع‌رسانی منطقه‌ای به عنوان یک ظرفیت هم‌افزا استفاده مطلوب خواهد شد و بسیج رسانه ملی در مواقع بحرانی کمک‌کاری ارزشمند برای حوزه خبر در صداوسیما خواهد بود.

وی همچنین حضور موثر در فضای مجازی و تولید محتوا را به عنوان ششمین محور ابلاغی عنوان کرد و یادآور شد: باید از ظرفیت‌های مرکز بسیج و به ویژه گردان‌های سایبری آن به نحوی مؤثرتر از گذشته در این زمینه استفاده کنیم.

رئیس بسیج رسانه ملی در پایان سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری از آن به عنوان نقشه راهی برای این مرکز در تمامی فعالیت‌ها یاد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار