اوباما: آمریکا می تواند در سامانه اس-300 ایران نفوذ کند

باراک اوباما مدعی شد آمریکا می تواند در سامانه های دفاعی ایران نفوذ کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه ام اس ان بی سی مدعی شد این کشور می تواند در سامانه های دفاعی ایران نفوذ کند.

به گفته اوباما، "حتی اگر ایران سامانه دفاعی پیشرفته ای را دریافت کند، اگر مجبور شویم در آن نفوذ خواهیم کرد."

وی در ادامه افزود، "آمریکا باید همه راه حل ها را در نظر داشته باشد، اگرچه بودجه دفاعی ما چیزی حدود 600 میلیارد دلار و بودجه دفاعی ایران تنها 17 میلیارد دلار است."

اوباما همچنین گفت، "این قرارداد حدود 6 سال به حال تعلیق درآمده بود. این موضوع بسیار نگران کننده است و ما دگربار مخالفت خود با آن را اعلام می کنیم؛ چرا که درست در همین زمان در حال مذاکره با ایران (بر سر برنامه هسته ای) هستیم."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبهوت
۲۰:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
جالبه، به ادعای خود"اوباما" که بودجه دفاعی ایران حدود 2% بودجه دفاعی امریکاست، اما نمی دانیم چرا اینقدر حساسند و می ترسند؟. چرا"اوباما"نمی گوید که می توانیم درسامانه موشکی"یاور373" نفوذکنیم؟ به همین علت درآینده قدرت نفوذ درسامانه اس 300را هم نخواهدداشت. این بومی سازی و اتکا به توانمندی داخلی هم خوب دشمنان رو می ترسونه. باید این خوداتکایی رو بشدت دنبال کنیم و به هیچ وجه به واردات و داشته های دیگران امیدنبندیم.
آخرین اخبار