آیت الله حسینی بوشهری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکایی‌ها باید از واقعه طبس عبرت بگیرند تا با این ملت شوخی نکنند/ تیم هسته ای هوشیارانه عمل کند

عضو مجلس خبرگان گفت: واقعه طبس لکه ننگی بر پیشانی آمریکایی‌ها است و آنها باید از این واقعه عبرت بگیرند تا بدانند با این ملت و انقلاب که مورد عنایت پروردگار عالم است، نباید شوخی کرد.

آمریکایی‌ها باید از واقعه طبس عبرت بگیرند تا با این ملت شوخی نکنند/ تیم هسته ای با هوشیاری عمل کنند
"آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری" در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سالروز شکست نظامیان آمریکا در طبس، اظهار کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون شاهد امدادهای غیبی الهی زیادی از سوی خداند متعال بوده‌ایم که تنها یک نمونه‌ی آن شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها در صحرای طبس بود که نیروهای آنها با تمهیدات ویژه‌ای برای آزادی گروگان‌های خود به طبس آمده بودند.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای که پنج ماه با برنامه‌ریزی و تمرین‌های پیچیده نظامی خودشان را آماده کرده بودند اما با شکست مواجه شدند.

حسینی‌بوشهری افزود: این عملیات در واقع لکه ننگی بر پیشانی آمریکایی‌ها است و باید از این واقعه عبرت بگیرند تا بدانند با این ملت و انقلاب که مورد عنایت پروردگار عالم است، نباید شوخی کرد.

عضو مجلس خبرگان گفت: آمریکایی‌ها در هر عملیات از جمله کودتای نوژه و جنگ تحمیلی ورود کردند که با شکست مواجهه شدند و به هیچ کدام از اهدافشان نرسیدند.

وی تصریح کرد: اگر دو عنصر اساسی ایمان و استقامت در جامعه ما موج زند نه تنها آمریکا بلکه تمام ابر قدرت‌های جهان نیز نمی‌توانند خللی بر اراده مردم وارد کنند.
 
حسینی‌بوشهری با بیان اینکه خوی جهان خواری و روح استکباری آمریکایی‌ها ادامه داد: تا زمانی که آن‌ها با یک شکست جدی مواجه نشوند، اهداف شوم خود را دنبال خواهند کرد.

وی در ادامه سخنانش به عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مورد حمایت مقام معظم رهبری، دولت و ملت است باید با هوشیاری عمل کنند.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: امیدواریم در این روزهایی که تیم مذاکره کننده سخت مشغول مذاکره هستند به گونه ای وارد میدان شوند که نه تنها دشمن نتواند دیدگاه‌های خودش را به ملت ما تحمیل کند بلکه ملت ما به آن اهدافی که مد نظرشان بوده و سال‌های متوالی مشکلاتی همچون تحریم را تحمل کرده‌اند، دست یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار