متقی‌فر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران:

استانی شدن انتخابات سطح مشارکت مردم را پایین‌ می‌آورد / انتخابات در ایران حزبی نیست، مردمی است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: استانی شدن انتخابات سطح مشارکت مردم را پایین‌تر خواهد آورد زیرا انتخابات در ایران حزبی برگزار نمی‌شود بلکه مردمی است.

////////"مجید متقی‌فر" عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصویب طرح استانی شدن انتخابات گفت این طرح نقطه ضعف‌های بسیاری دارد و علاوه براینکه مشکلاتی را برای استان‌ها بوجود می‌آورد برای کشور نیز مشکل ساز خواهد شد.
 
وی با ببان اینکه استانی شدن انتخابات کار درستی نیست ادامه داد:
کسانی که دنبال این طرح هستند در واقع دنبال منافع ملی نیستند یعنی در حوزه انتخابیه، ساز و کاری فراهم شده که افراد فکر می‌کنند اگر استانی باشد رای بیشتری دارند و اگر شهرستانی باشد رای نخواهند داشت.
 
متقی‌فر تاکید کرد: درست نیست برای کشور و نظام با این نگاه تصمیم گیری کنیم چرا که مردم پای نظام ایستاده‌اند و رای می‌دهند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: این طرح در دولت هفتم نیز مطرح و رد شد، هر چند یک سری شعارهای خوش عنوان برای این طرح مطرح شد اما همه اینها تحلیل‌های وجهی و کمی است.
 
وی افزود: ذهنیت خوبی به این موضوع ندارم و رسانه ملی نیز باید به این موضوع بیشتر بپردازد چرا که قطعا بیشتر از همه رسانه‌ها منافع نظام و انقلاب را در نظر دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار