قهرمان تورنمنت بین المللی ووشو ارمنستان به ایران بازمی گردد

تیم ووشو پارس جنوبی نماینده ایران فردا چهارشنبه 9 اردیبهشت به میهن برمی گردد.

قهرمان تورنمنت بین المللی ووشو ارمنستان به ایران بازمی گرددبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ووشو پارس جنوبی که بدلیل قهرمانی در لیگ برتر سال گذشته بعنوان نماینده کشورمان در تورنمنت بین الملی ووشو ارمنستان شرکت کرده بود، پس از کسب عنوان قهرمانی عصر روز چهارشنبه 9 اردیبهشت به میهن بازمی گردد.

لازم به ذکر است : این تورنمت با حضور 8 کشور از روز شنبه 5 اردیبهشت آغازو طی دو روز به طول انجامید و تیم ووشو پارس جنوبی در این رقابت ها موفق به کسب 15 نشان طلا و 2 نشان نقره در دو بخش ساندا (مبارزه) و تالو (نمایشی) شد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

خاطر نشان می شود: تیم پارس جنوبی در بخش ساندا (مبارزه) امید شهریاری ،مهزیار محمدنژاد، علی بختیاری، یوسف خیری، یزدان کرمی نژاد، فرود ظفری، مرتضی نوروزی، امیرفضلی و حمید رضا قلی پورو در بخش تالو (نمایشی) نیز  بهروز بخشی زاده ، طاهر قاسمی و علی وطن خواه را در ترکیب خود داشت.

گفتنی است :هدایت تیم ساندای پارس جنوبی را حسین اوجاقی مدیر فنی تیم های ملی بر عهده داشت و در بخش تالو نیز احسان پیغمبری دارنده مدال برنز بازی های آسیایی گوانگ ژو در اولین تجربه مربیگری خود تالوکاران این تیم را هدایت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار