با تایید ناظران AFC؛

اصفهان میزبان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا شد/25 آبان سالن اصلی رقابت‌های آسیایی

ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا صلاحیت میزبانی اصفهان برای جام باشگاه‌های آسیا را تایید کردند.

اصفهان میزبان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا شد/25 آبان سالن اصلی رقابت‌های آسیاییبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از عدم آمادگی تهران برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا مسئولان فوتسال کشورمان تصمیم گرفتند به دلیل شرایط مساعد و همچنین تجربه اصفهان در میزبانی‌های آسیایی، این استان را به عنوان میزبان جام باشگاه‌های آسیای 2015 درنظر بگیرند.

به همین منظور ناظران AFC که ابتدای هفته وارد اصفهان شدند در طی جلساتی که با مسئولان هیئت فوتبال استان اصفهان داشتند صلاحیت اصفهانی‌ها را برای میزبانی این مسابقات تایید کردند.

ابرقویی نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در این زمینه گفت: صبح امروز جلسه پایانی مان با ناظران AFC انجام شد که طی آن مسائل کلان و برنامه‌ریزی‌های میزبانی تا شروع مسابقات مورد بحث قرار گرفت. البته این یک جلسه 2 طرفه بود که AFC هم نسبت به آن تعهداتی دارد. با مطلوب بودن شرایط نظر مثبت ناظران جلب شد تا تمهیدات لازم در مورد چگونگی وضعیت اسکان، تغذیه و تبلیغات را به ما بدهند و آماده یک میزبانی آبرومندانه باشیم.

وی ادامه داد: با تایید نمایندگان AFC سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان به عنوان سالن اصلی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شناخته شد تا تیم‌ها در طول حضورشان در اصفهان از سالن‌های پیروزی، مخابرات و آبفا به عنوان سالن‌های تمرینی استفاده کنند.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان کشورهای حاضر در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از 5 مرداد ماه به همراه تیم تاسیسات نماینده کشورمان در این رقابت‌ها وارد اصفهان می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار