حواشی هفته هفدهم لیگ حرفه ای بسکتبال

ملی پوش مهرام به بیمارستان منتقل شد/ اخراج سرمربی پمینا از بازی

ملی پوش تیم بسکتبال مهرام در دیدار هفته هفدهم با پمینا اصفهان به طرز خطرناکی به زمین خورد و بعد از چند دقیقه توقف بازی به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اوشین ساهاکیان ملی پوش اصفهانی تیم بسکتبال مهرام در کوارتر سوم بازی با پمینا به طرز خطرناکی به زمین خورد و به خاطر آسیب دیدگی گردن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

اوشین که در زیر سبد پمینا قرار داشت برای گرفتن توپ به همراه سینا هادیزاده بازیکن تیم اصفهانی حرکت می کرد که در برخورد با هادیزاده به طرز خطرناکی به زمین برخورد کرد و سر وی نیز در نهایت به پایه حلقه خورد.

ساهاکیان ابتدا با برانکار به کنار زمین منتقل و پس از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. معاینات پزشکی نشان داد که فوروارد قدرتی مهرام با مشکل خاصی روبرو نشده است و تنها دچار کوفتگی گردن شده است.

اخراج سرمربی پمینا

در حالی که بازی مهرام و پمینا با حدود 10 دقیقه تاخیر در کوارتر سوم از سر گرفته شد، محسن صادق زاده سرمربی تیم پمینا هم به خاطر اعتراض شدید به داوری با خطای دیسکالیفه از زمین اخراج شد. کرم احمدیان کاپیتان تیم با اخراج صادق زاده، هدایت تیم را برعهده گرفت.

صادق زاده در پایان کوارتر اول یک خطای تکنیکال هم به خاطر اعتراضات خود دریافت کرده بود.

در ثانیه چهلم بازی نیز مصطفی هاشمی سرمربی مهرام به دلیل مشابهی تکنیکال گرفته بود و سعید داورپناه بازیکن مهرام،سومین نفری بود که با خطای تکنیکال به خاطر اعتراض به داوری جریمه شد.

همچنین هروه توره، محسن مرادخانی و سعید داورپناه در کوارتر چهارم با 5 خطا از بازی خارج شدند.

انتهای پیام/
       
برچسب ها: اوشین ، ساهاکیان ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار