حاشیه نگاری باشگاه خبرنگاران از مراسم روز معلم در "دافوس"؛

توصیه دریادار "سیاری" به دانشجویان دافوس/ سخنرانی غیرمترقبه/ تقدیم حلقه گل فرمانده نداجا به امیر "ولی‌وند"

حلقه گلی به فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت تجلیل از روز معلم اهدا شد که او این حلقه گل را به فرمانده دافوس اهدا کرد و فرمانده دافوس نیز این حلقه گل را به جانشین خود تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، در مراسم بزرگداشت روز معلم که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد حاشیه‌های جالبی رخ داد که به آن می‌پردازیم.

*حضور گسترده دانشجویان دافوس 

دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در سالن سرلشکر شهید فلاحی گردهمایی انبوهی را ایجاد کرده بودند تا از بخش معنوی این مراسم استفاده کنند.

تذکر مسئول جلسه به دانشجویان دافوس جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم 

قبل از آغاز مراسم مسئول جلسه به دانشجویان دانشگاه نکاتی را جهت برگزار شدن هرچه بهتر مراسم مطرح کرد.

*توضیحات مجری جلسه درباره نیروی دریایی ارتش 


قبل از دعوت امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش برای سخنرانی، مجری جلسه از اقدامات ناوگروه‌های نداجا و 202 درگیری پیروز نیروی دریایی راهبردی ارتش توضیحاتی را ارائه کرد.

*سخنرانی غیرمترقبه 

در اوایل سخنرانی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش او به بیان خاطره‌ای از دوران دانشجویی خود پرداخت و گفت: در دوران دانشجویی درسی داشتیم که استاد از ما می‌خواست که در یک مورد خاص که مدنظر استاد مورد نظر بود ده دقیقه سخنرانی کنیم و در این مراسم این موضوع برای مطرح کردن به‌خاطرم آمد.

*طرح دو سوال دریادار سیاری 

در اواسط سخنرانی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش دو سؤال مطرح شد که افرادی که این دو سؤال را پاسخ دادند، جایزه‌ای را از فرمانده نداجا دریافت کردند.

تقدیم حلقه گل به فرمانده دافوس 

در مراسم بزرگداشت روز معلم از امیردریادار حبییب‌الله سیاری فرمانده نداجا و امیر سرتیپ پرویز هاشمی معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد که حلقه گلی به رسم یادبود به امیر فرمانده نیروی دریایی ارتش اهدا شد که او به رسم یادبود این حلقه گل را به فرمانده دانشگاه دافوس اهدا کرد و امیرسرتیپ ولی‌وند نیز این حلقه گل را به جانشین خود تقدیم کرد.

*توصیه دریادار سیاری به دانشجویان دافوس 


فرمانده نیروی دریایی ارتش در هنگام رونمایی از کتاب خاطر نشان کرد: به دانشجویان عزیز توصیه می‌کنم که ارتباطتان را با مراکز آموزشی و دانشگاهی ولو با تدریس دو واحد آموزشی حفظ کنید و هیچ‌گاه رابطه خود را با دانشگاه‌ها قطع نکنید.

حاشیه نگاری از : محمد زرچینی

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار