قاچاقچی معروف پس از ورود به ایران دستگیر شد/ پایان 15 سال فرار در کشور‌های خارجی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری متهم فراری به اتهام حمل 91 کیلوگرم مواد مخدر پس از 15 سال در آذربایجان غربی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

قاچاقچی معروف پس از ورود به ایران دستگیر شد/ پایان 15 سال فرار در کشور‌های خارجیبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار محمد شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در تشریح جزئیات دستگیری این متهم فراری، اظهار داشت: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر ورود سردسته باند تهیه و توزیع مواد مخدر به کشور که در سال 79 به اتهام حمل مقدار 91 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش تحت تعقیب ماموران بوده و به جهت خروج از کشور دستگیری وی مقدر نشده بود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده انجام شده مکان و مخفیگاه این متهم در یکی از روستاهای شهرستان ارومیه شناسایی شد و با زیر نظر گرفتن مکان مورد نظر به صورت غیر محسوس، متهم که قصد متواری شدن مجدد را داشت، با سرعت عمل ماموران طی یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم مقدار 160 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و خودروی وی نیز توقیف شد.

شرفی خاطرنشان کرد: متهم که دارای سوابق متعددی از جمله قاچاق مواد مخدر بود، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار