با پیگیری های باشگاه خبرنگاران؛

«همایون امیرزاده» خبر از توقف توزیع یکی از کتابهای نمایشگاه تهران داد

مدیرکمیته رسیدگی به تخلفات ناشران از جمع آوری کتابی که برخی شعرهای آن از سوی خوانندگانی در خارج از کشور خوانده شده است، خبر داد.

همایون امیرزاده"، مشاور معاون فرهنگی و مدیرکمیته رسیدگی به تخلفات ناشران بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه جمع آوری کتاب «منتخبی از شعرهای شاد» همراه با چند عکس یادگاری از نمایشگاه کتاب گفت: ما از طریق رسانه ها در جریان تخلفاتی که در گوشه و کنار نمایشگاه اتفاق می‌افتد قرار می‌گیریم و گزارش باشگاه خبرنگاران هم تاثیر زیادی در جلوگیری از توزیع «منتخبی از شعرهای شاد همراه با چند عکس یادگاری» داشت.

مدیرکمیته رسیدگی به تخلفات ناشران تصریح کرد: طی برگزاری جلسه نظارت محتوایی و رسیدگی تخلفات ناشران در شب گذشته، دستور جمع آوری این کتاب صادر شد.

وی در خصوص توزیع چند عنوان کتاب یغماگلرویی در نمایشگاه کتاب افزود: ما هر گزارشی به دستمان برسد را پیگیری می‌کنیم و براساس ضوابط اجرایی عمل خواهیم  کرد. 

امیرزاده همچنین در خصوص کیفیت فیلم‌های نمایشگاه عنوان کرد: ما در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شاهد کیفیت قابل تأمل کتابهای ارائه شده، هستیم.

وی اظهار داشت: فرآیند یارانه‌ها در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دچار تغییرات جدی شده به گونه ای دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه به راحتی آن را احساس کرده اند.

"امیرزاده" ادامه داد: نقش تشکلها را در نمایشگاه کتاب امسال پررنگ‌تر می‌بیینم و عملاً از مراحل ثبت نام تا تحویل غرفه‌ها بر عهده تشکلها بوده است.

وی در ارزیابی میزان استقابل از بخش دانشگاهی نسبت به سایر بخشها گفت: طبیعتاً مخاطب ویژه‌ی ما معمولاً دانشجویان هستند اما در همه بخشها این استقبال چشمگیر دیده می شود و محدود به بخش دانشگاهی نیست.

وی خاطر نشان کرد: تکمیل کتابخانه‌ها یکی از اهداف ما بوده و برد در بخش عمومی با ناشرانی است که با کتابهای تازه ورود پیدا کرده باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار