عضو جنبش انصارالله:

تجاوز عربستان به یمن بی‌نتیجه است/آل‌ سعود در بدترین شرایط سیاسی داخلی و خارجی قرار دارد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تجاوز عربستان به یمن را بی‌نتیجه خواند و آن را موجب آگاه شدن مردم کشورهای خلیج فارس و کشورهای عربی از حقیقت جنایتکار سعودی‌ها دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ ضیف الله الشامی، عضو برجسته جنبش انصارالله یمن در گفتگو با شبکه تلویزیونی المسیره درباره هدف قرار دادن مقبره "سید حسین بدرالدین الحوثی" گفت: واقعیت این است که حملات وحشیانه و جنون آمیز جنگنده‌های متجاوز آل سعود علیه مردم یمن در چهل و چهار روز گذشته بیانگر درماندگی آل سعود است. بمباران مقبره بنیانگذار جنبش انصارالله شهید سید حسین بدر الدین الحوثی امروز نشان می‌دهد که دشمنان ملت یمن به پایان راه رسیدند. سعودی‌ها مقاومت و استواری ملت یمن را برگرفته از فرهنگ این مردم می دانند. سعودی ها می خواهند با هدف قرار دادن مقبره بنیانگذار جنبش انصارالله رمز مقاومت مردم را از بین ببرند اما آنها سخت در اشتباهند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزود: رژیم عربستان و شیوخ وهابیت به حرمت مسلمانان توجه ندارند و شیوخ وهابی در گذشته به تخریب قبر پیامبر اسلام (ص) فتوا داده بودند.

وی افزود: رژیم آل سعود در بدترین شرایط سیاسی داخلی و خارجی قرار دارد. فشارهای بین‌المللی بر این رژیم مبنی بر این که تجاوز به یمن هیچ دستاوردی نداشته در حال افزایش است.

ضیف الله الشامی گفت: اراده ملت یمن روز به روز محکم‌تر می‌شود. مردم یمن بر ادامه مقاومت تاکید دارند. بمباران بی هدف شهرها و مناطق مسکونی یمن و شهادت افراد بیگناه وحدت و پایداری مردم یمن را بیشتر خواهد کرد.

وی درباره شباهت های اقدامات رژیم عربستان سعودی و عناصر تکفیری داعش در خصوص تخریب قبور و اماکن مذهبی گفت: واقعیت این است که آنها تلاش دارند تاریخ و فرهنگ مردم یمن را از بین ببرند. 

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن افزود: مردم یمن هرگز تحت قیمومیت این خاندان جنایتکار (آل سعود) و همکار صهیونیست ها نخواهند رفت.
 
ضیف الله الشامی گفت: مردم کشورهای خلیج فارس به این نتیجه رسیده اند که حکام این کشورها از باندهای جنایتکار هستند. جنایت های آل سعود در یمن منجر به آگاهی مردم کشورهای خلیج فارس و کشورهای عربی خواهد شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در پایان گفت: مردم در کشورهای عربی به این باور رسیدند که رژیم آل سعود به دنبال تخریب و قتل است. ادعای آنها مبنی بر خادم حرمین شریفین بودن دورغ است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار