چهاردولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی «طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها» در جلسه امروز کمیسیون عمران

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس از حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

خالقی
«علی‌نعمت چهاردولی» عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: علی‌رضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه معاونان خود و جمعی از کارشناسان ادارات مختلف مانند وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور و ... در این جلسه حضور داشتند.

نماینده ملایر با اشاره به تصویب کلیت «طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها» در جلسات قبلی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز ماده اول این طرح مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید.

وی در ادامه افزود: این طرح موافقان و مخالفان خود را دارد اما بحث اصلی بر روی آن است که روستاها باید متولی خاص خود را داشته باشد.

چهاردولی با تاکید براینکه طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها مبنی بر تشکیل یک شورای عالی ارائه شده است، گفت: در راس این شورا معاون اول رئیس‌جمهور و سایر وزارت‌خانه‌های مرتبط  قرار گرفته‌اند و نقش اصلی را بنیاد مسکن ایفا می‌کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: البته گروهی اعتقاد دارند که مشکلات با شورای عالی حل نمی‌شود و باید یک سازمان مشخص برای این کار در نظر گرفته شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.