عرضه بیش از 140 عنوان کتاب انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیش از 140 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از جمله ناشرانی است که در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت آثار برجسته‌ای را تالیف و به چاپ رسانده است.

این انتشارات در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از 140عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس حضور یافته که از برجسته ترین آثار ارائه شده توسط این انتشارات می‌توان به مجموعه 57 جلدی "روز شمار جنگ ایران و عراق"، " اطلس جنگ ایران و عراق" و اطلس راهنمای خوزستان، خرمشهر، ایلام، کردستان، مهران و پاوه اشاره کرد.

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در حوزه پژوهش‌های تحلیلی نیز آثاری از جمله "پرسش‌های اساسی جنگ"،" اجتناب ناپذیری جنگ" ، "پاسخ به ابهامات"، "استراتژی نظامی عراق" و "علل تداوم جنگ" را به چاپ رسانده است.

هم چنین این انتشارات مجموعه اسناد سازمان ملل متحد پیرامون جنگ تحمیلی را در 10 جلد به چاپ رسانده است.

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس علاوه بر حوزه های یاد شده در موضوعات "عملیات‌ها و نبردها"، "مطالعات نظری پیرامون جنگ"، "رومان جنگ"، "کتب علمی و دانشگاهی"، "شهدا" ، " نقشه های سیاحتی مناطق جنگی" و "فصلنامه و پژوهشنامه" آثار ارزنده ای را به چاپ رسانده است.

این انتشارات کتاب‌های "جنگ ایران و عراق، پیامدهای سیاسی"، "جنگ ایران و عراق نوشته عبدالحلیم ابوغزاله" ، " اتحاد شوروی و خلیج فارس در دهه 1980" و "ویرانی دروازه شرقی" را نیز به فارسی ترجمه کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

کتاب‌های "جنگ ایران و عراق از دیدگاه فرماندهان صدام"، "تهران و دفاع مقدس"، "سطرهای ناخوانده"، "استراتژیک نظامی عراق"، " همسفر" و "نبرد در کانال ماهی" تازه های نشر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس می باشد که از کتاب "نبرد در کانال ماهی"– روایت حماسه آفرینی رزمندگان "لشکر 27 محمد رسول الله(ص)" در عملیات کربلای 5 – همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

غرفه انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس واقع در راهرو 13 غرفه 24 شبستان پذیرای پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی به ویژه آثار حوزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار