شطرنجباز ارمنستانی همچنان صدرنشین

شطرنجباز ارمنستانی همچنان صدرنشین جام ابریشم شطرنجباز ارمنستانی همچنان صدرنشین جام ابریشم گیلان است

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  در پایان دور ششم این رقابت ها که روز دوشنبه انجام شد، دیوید شاهینیان استاد فیده شطرنج ارمنستان با کسب پنج امتیاز در صدر جدول قرار گرفت .

همچنین احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران ، جک استوپا استاد بین المللی لهستان و تیگران پتروسیان استاد بین المللی ارمنستان با کسب 4.5 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند .

در مهمترین بازی های دور ششم این رقابت ها ، دیوید شاهینیان از ارمنستان، تیگران هاروتیونیان هموطنش را شکست داد، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج برابر همایون توفیقی دیگر استاد بزرگ شطرنج ایران به برتری رسید ، جک استوپا از لهستان ، آلن استیگ واسموسن از دانمارک را مغلوب کرد ، السیو والسکی استاد بین المللی شطرنج ایتالیا محسن شعرباف از ایران را شکست داد و تیگران پتروسیان استاد بین المللی ارمنستان برابر آکاکی شالابریدزه استاد بین المللی شطرنج گرجستان به برتری رسید .

اولین دوره مسابقات شطرنج بین المللی یادواره 500 شهید صومعه سرا جام ابریشم از جمعه هفته گذشته با حضور حدود 160شطرنجباز از ایران و کشورهای دانمارک ، ایتالیا ، بلاروس ، روسیه ، لهستان ، ارمنستان ، جمهوری آذربایجان ، گرجستان ، ترکمنستان ، لیتوانی ، اوکراین، عراق و تونس آغاز شده است.

شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها ، در دو جدول و در 9 دور به روش سوییسی به مدت یک هفته با هم به رقابت خواهند پرداخت .

بر این اساس در جدول A که معروف به جدول اساتید است ، شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2150 حضور دارند و در جدول B نیز شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 2150 ، بانوان شطرنجباز و نوجوانان زیر 14 سال با هم به رقابت خواهند پرداخت .

در پایان از سوی مسوولان برگزاری اولین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام ابریشم ، حدود 400 میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر این دوره از رقابت ها اهداء می شود .

شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار