افتخاری به باشگاه خبرنگاران خبر داد

طرح جدید مجلس برای نظارت بر روند مذاکرات هسته‌ای

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از آماده‌سازی یک طرح جدید به منظور نظارت بر مذاکرات هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

«لاله افتخاری» نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ از آماده‌سازی یک طرح جدید به منظور نظارت بر مذاکرات هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تایید سخنان لاریجانی در نطق پیش از دستور روز چهارشنبه توسط تمام گروه‌های مجلس بیانگر آن است که مجلس با دقت و هشیارانه مذاکرات هسته‌ای را رصد می‌‌کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اکنون این طرح در دستور کار مجلس است، البته از طرح سه فوریتی برخی نمایندگان بسیار کامل‌تر و کار‌شناسی‌تر شده است.

وی ادامه داد: در صحن علنی روز چهارشنبه هم این طرح امضاءهای بسیاری را جمع کرد و احتمالا روز یکشنبه (27 اردیبهشت ماه) به صحن مجلس خواهد آمد.

افتخاری تاکید کرد: این طرح اقدامات انجام شده در مذاکرات هسته‌ای را توسط تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مشخص می‌کند. 

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در صورت مشاهده اینکه ذره‌ای از منافع کشور مورد آسیب قرار گرفته است، فورا طرح خود را به اجرا درخواهد آورد. 

شایان ذکر است؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود روز چهارشنبه (23 اردیبهشت ماه) اعلام کرد که مجلس ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده تحولات این دوره نگارش متن را با دقت رصد کرده و مراقبت تام خواهد داشت و مسئولان مربوطه نیز موظفند نتایج مذاکرات را با نمایندگان مجلس در میان بگذارند و در یک هماهنگی عملیاتی بین قوای کشور درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار