مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از برگزاری همایش سراسری دبیران شوراهای صنفی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر نبی مطلبی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: همایش از شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا دو‌شنبه ۲۸‌ اردیبهشت در خزرآباد ساری ادامه دارد. در این همایش بالغ بر ۵۰۰ دبیر شورای صنفی دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی گرد هم می‌آیند.

وی اظهار کرد: جمع دانشجویان، مسئولان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حضور دارند. نشست مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها در حاشیه این همایش روز ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت افزود: در این همایش سراسری برنامه‌های آموزشی و تفریحی همراه با برگزاری مسابقه در نظر گرفته شده است.  برنامه ویژه جنگ شبانه فرهنگی هنری، یکشنبه ۲۷‌ اردیبهشت برپا می‌شود.

مطلبی با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی و توجیهی این همایش در پنج محور اصلی تنظیم شده‌اند، گفت: کارگاه‌های سازمان و تشکیلات دانشگاه‌ها، شیوه‌های مقابله با آسیب‌های شایع دوران دانشجویی، آسیب‌شناسی شوراها، الگوی منطقی مطالبات دانشجویی، نقش دانشجویان در پیشبرد مسائل دانشگاه‌ها، مدیریت خوابگاهی و کارگاه تعاملات بین بخشی، فرهنگ و دانشجو از برنامه‌های آموزشی- توجیهی این همایش سراسری هستند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های آموزشی ورزشی از بخش‌های قابل توجه این همایش است، اظهار کرد: آموزش ورزش‌های همگانی، ورزش صبحگاهی و معرفی رشته‌های ورزشی همگانی- خوابگاهی از برنامه‌های این همایش سراسری است.

گفتنی است در این همایش سراسری کارگاه‌های آموزشی- توجیهی، برنامه‌های ورزشی و تفریحی و جنگ فرهنگی- هنری برگزار می‌شود. در پایان همایش دانشجویان با معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت نشست پرسش و پاسخ خواهند داشت.



انتهای پیام/
 
برچسب ها: همایش ، شورا ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار