مصرف ٢٢٧ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه ساری

مصرف فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در فروردین ماه امسال، به بیش از ٢٧٧ میلیون لیتر رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به خبرنگار شانا، گفت: در ٣١ روز نخست امسال، ٢٧٧ میلیون و ٦٢٨ هزار لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در منطقه ساری مصرف شده است.

حسینعلی طالبی، مصرف بنزین این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ٧٩ میلیون و ٥٣٠ هزار لیتر اعلام و اظهارکرد: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با مدت مشابه پارسال، ١٢ درصد افزایش یافته است.
 
به گفته وی، از مجموع بنزین مصرفی دراین منطقه، ٧٣ میلیون و ٧٨١ هزار لیتر آن بنزین معمولی و پنج میلیون و ٧٤٩ هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.
 
طالبی با اشاره به کاهش ٣٩ درصدی مصرف نفت سفید منطقه ساری در فروردین ماه امسال، نسبت به مدت مشابه سال پیش، عنوان کرد: مصرف این سوخت در ٣١ روز نخست امسال، به هفت میلیون و ٥٣٠ هزار لیتر رسیده است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، همچنین از مصرف ٤٣ میلیون و ٦٢ هزار لیتر نفت گاز در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: این مقدار در قیاس با فروردین پارسال، با کاهش ٣٤ درصدی همراه شده است.
 
وی بیان کرد: مصرف نفت کوره منطقه ساری در بازه زمانی یاد شده، با ٢٨ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال پیش، در نخستین ماه امسال به ٩٧ میلیون و ٥٠٦ هزار لیتر رسیده است.
 
طالبی درباره مصرف گاز مایع (ال پی جی) مصرفی این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این سوخت با چهار درصد کاهش نسبت به فروردین ماه سال گذشته، در ٣١ روز نخست امسال، به ٦ هزار و ٤٢٧ تن رسیده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مصرف ، فرآورده ، نفت ، ساری ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار