حیدرپور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

سهم مهم جانفشانی‌های نیروهای "پیشمرگ کرد"در برقراری آرامش نسبی در عراق

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیشمرگان مسلمان کرد، با عزمی برخاسته از ایمان راسخ، جانانه در مقابل هجمه‌های تکفیری - تروریستی ایستاده‌اند.

"عوضعلی حیدرپور" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای ستاد کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگ مسلمان کرد اظهار داشت: این پیشمرگان تجسم راستین میهن‌دوستی هستند و با عزمی راسخ که برخاسته از ایمان قوی به تقدیر الهی است، کمر به دفاع همه‌جانبه از دین، هویت و کشور خود بسته‌اند.
 
وی افزود: بی تردید، جانفشانی‌های نیروهای پیشمرگ، سهم بسیار مهمی در برقراری آرامش نسبی در عراق و بخش‌هایی از سوریه داشته و دارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب، در دیدار برگزارکنندگان کنگره بزرگداشت شهدای پیشمرگ، مراتب قدرشناسی جمهوری اسلامی ایران از این نیروهای فداکار را اعلام کردند و این، گواه بر اهمیت اقدامات ارزشمند پیشمرگان در نظر مقام معظم رهبری است.
 
حیدرپور افزود: پیشمرگان باید تقویت گردیده تا بتوانند در جهت دفاع از دین و هویت و میهنشان بیش از پیش موثر واقع شوند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند آمریکا با هر نشانه‌ای از اسلام مخالف است و شیعه و سنی برایش فرقی ندارد در حالی که مسلمان، چه شیعه و چه سنی، برای دفاع از اعتقاداتش جان خود را نثار می‌کند و پیشمرگه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تحت تأثیر تبلیغات غربی‌ها و آمریکایی‌ها قرار نمی‌گیرند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: پیشمرگان ، کرد ، مسلمان ، ایران ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار