فردا برگزار می‌شود؛

نشست هیأت اجرایی خانه احزاب و معاون سیاسی وزارت کشور با جبهه پیروان

هیأت اجرایی خانه احزاب و مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور با اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری به منظور برگزاری بهتر مجمع خانه احزاب روز سه‌شنبه، هفته جاری نشست خواهند داشت.

نشست هیأت اجرایی خانه احزاب و معاون سیاسی وزارت کشور با جبهه پیروان به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، هیأت اجرایی مجمع عمومی خانه احزاب و "محمدحسین مقیمی" معاون سیاسی وزیر کشور با جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری به منظور برگزاری بهتر مجمع عمومی خانه احزاب فردا(سه‌شنبه) در محل دبیرخانه مجمع عمومی خانه احزاب نشست خواهند داشت.  
 
همچنین؛ جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در آستانه برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب طی نامه‌ای به وزارت کشور ۴ شرط را برای حضور خود در این مجمع عمومی عنوان کرده بود.  
 
براساس این گزارش؛ "علی‌اکبر مرتضوی کیاسری" رئیس هیأت اجرایی مجمع عمومی خانه احزاب در مورد نشست روز سه‌شنبه با جبهه پیروان اظهار کرد: این نشست برای بهتر برگزاری شدن مجمع عمومی خانه احزاب خواهد بود و مواردی که جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری از آن به عنوان پیش شرط نام برده بود از جمله مواردی است که هیأت اجرایی مجمع عمومی خانه احزاب نیز بر روی آن تأکید داشته است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هیئت ، اجرایی ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار