معاون توسعه مديريت و منابع وزارت اقتصادگفت: مهم‌ترين راهبرد وزارت اقتصاد افزايش توان ثروت آفرينی است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اخبار اقتصادي و دارايي(شادا)، محمد شرفشاهي با اشاره به اهميت حوزه اقتصاد در دولت گفت: هفت راهبرد تحت تاثير راهبردهاي کلان و بالادستي کشور براي وزارت اقتصاد تنظيم شده است که هريک از اين راهبردها در حوزه هاي مختلف اين وزارتخانه نقش آفريني مي کند.

شرفشاهي افزود: هسته مرکزي اين راهبردها، افزايش توان ثروت آفريني کشور است.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت اقتصاد شش راهبرد ديگر را شامل تامين مالي پايدار دولت و کاهش ميزان اتکاي دولت به درآمدهاي نفتي، ايجاد و يکپارچه سازي سامانه‌هاي اطلاعاتي عملياتي، افزايش مشارکت موثر در سياستگذاري و قانونگذاري، توسعه هدفمند سرمايه انساني، افزايش هم افزايي درون سازماني و برون سازماني و شفافيت و سلامت اداري اعلام كرد.

شرفشاهي گفت: اقتصاد نقش مهمي در زندگي مردم دارد و مردم بر اساس جريان‌هاي اقتصادي مي توانند براي آينده برنامه ريزي کنند.

وي با بيان اينکه پس از انقلاب اتفاقاتي مانند جنگ تحميلي در کشور افتاد که در زندگي مردم بسيار تاثيرگذار بود،گفت: در يک سال گذشته شرايط کشور سهل تر از آن زمان نبود و کشور در شرايط بسيار سخت و مشکل اداره شده است.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت اقتصاد تاکيد کرد: مجموعه روابط عمومي وزارت امور اقتصادي و دارايي بايد تلاش کنند تا وزارت اقتصاد بتواند به عنوان مدير مرکز فرماندهي اقتصادي کشور در پيشبرد برنامه‌هاي خود موفق عمل كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار