حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر "لزوم آمادگی دفاعی" است/ در جنگ نیابتی علیه ایران، نایب و حامی آن شکست خواهند خورد

رئیس قرارگاه عمار گفت: تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای لزوم آمادگی دفاعی است و اگر آماده باشیم حمله نیابتی رخ نمی‌دهد و قطعآ در جنگ نیابتی، نایب و حامی آن سرکوب خواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین "مهدی طائب" رئیس قرارگاه عمار در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  درباره بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در زمینه جنگ نیابتی و تلاش دشمن برای کشاندن جنگ به مرزهای ایران، اظهار داشت: امروز برای کسی تردیدی باقی نمانده که تکفیری‌ها در اطراف منطقه ما با حمایت سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند.  
 

**تکفیری‌ها ابزار استکبار

وی ادامه داد: استکبار از تکفیری‌ها به عنوان ابزاری برای سرکوب بیداری اسلامی استفاده می‌کند.  
 

**تکفیری‌ها در راستای احیای منافع استکبار گام بر می‌دارند

حجت‌الاسلام و المسلمین طائب تأکید کرد: تکفیری‌ها در راستای احیای منافع استکبار گام بر می‌دارند که حرکت آن‌ها در سرکوب ملت‌ها با شکست مواجه شده، گرچه اقداماتی را انجام داده‌اند، اما نتوانستند اقدامی را به صورت گسترده انجام دهند.  
 

**آمریکا تلاش می‌کند تا با اعلام نظر بر برخی حکام منطقه، ملت‌ها را به جنگ و درگیری بیاندازد

رئیس قرارگاه عمار گفت: آمریکا تلاش می‌کند تا با اعلام نظر بر برخی حکام منطقه ملت‌های منطقه را به جنگ و درگیری بیاندازد و به خیال خودشان به دنبال به شکست کشاندن بیداری اسلامی هستند.  
 

**استکبار، آل‌سعود را علیه یمن به کار گرفته است

حجت‌الاسلام و المسلمین طائب یادآور شد: استکبار از طریق جنگ نیابتی سعی می‌کند تا شکست‌های مستقیم خود را جبران کند و آن‌ها رژیم مزدور آل‌سعود را علیه "یمن " به‌کار گرفتند و تلاش می‌کنند اگر بتوانند همین طرح را علیه ایران انجام دهند.  
 

**پیام بیانات مقام معظم رهبری این است که باید آماده باشید

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بیانات مقام معظم رهبری نشان‌دهنده ایجاد جنگ فرقه‌ای در مرزهای ایران است، اظهار داشت: آیه‌ای شریفه داریم مبنی بر اینکه تا آنجا که می‌توانید نیرو و سلاح خود را تقویت کنید و پیام بیانات مقام معظم رهبری این است که باید آماده باشید تا زمانی که دشمن دست به اقدام نزده شما هم آمادگی دارید و آن‌ها هم جرأت حمله ندارند.  
 


**ما باید آماده باشیم اما دست به اقدام نمی‌زنیم

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه آن‌ها به فکر ایجاد اتاق فکر و مقدمات انجام عملیات ضد ایران هستند، گفت: ما باید آماده باشیم اما دست به اقدام نمی‌زنیم و اگر آن‌ها اقدامی کردند، ما آمادگی خود را جهت دفاع داریم که صدالبته اگر ما آماده باشیم، آن‌ها دست به اقدام نخواهند زد. 


** تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای لزوم آمادگی است
 
وی در پایان با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای لزوم آمادگی است و اگر آماده باشیم حمله نیابتی رخ نمی‌دهد و قطعآ در حمله نیابتی ضد ایران، نائب و حامی آن شکست خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار