مربی تیم پینت‌بال:

سطح کیفی لیگ کشوری پینت بال فوق‌العاده بود/داوران هم کاملا خوب قضاوت کردند

مربی تیم پینت بال گفت: رقابت‌های لیگ کشوری پینت بال فوق‌العاده بود و داوران هم کاملا منصفانه و خوب قضاوت کردند.

سطح کیفی لیگ کشوری پینت بال فوق‌العاده بود/داوران هم کاملا خوب قضاوت کردندشاهرخ شریفی مربی تیم پینت‌بال در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: سطح رقابتها از کیفیت فوق‌العاده برخوردار بود و داوران نیز کاملا خوب و بی‌نقص قضاوت کردند و ما 3 سال است به طور مداوم موفق به کسب قهرمانی این رقابت‌ها می‌شویم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم ما به دلیل اینکه همیشه در حال تمرین هستند از آمادگی خوبی برای حضوری در این رقابت‌ها برخوردار بودند و مطمئن بودیم و می‌توانیم به قهرمانی دست یابیم.

وی در ادامه افزود: مسئولان ورزش به ویژه مجد دارا سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی و باقری رییس هیئت ورزش همگانی اصفهان و مسئولان دانشگاه آرارات اصفهان از هر لحاظ ما را مورد حمایت ولطف خود قرار دادند.

شاهرخ شریفی‌ همچنین اذعان کرد: در صدد هستیم برای مسابقات برون مرزی یک تیم را بازیکنان حرفه‌ای را انتخاب کنیم که این امر مستلزم صرف وقت زیادی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما درصدد هستیم در 2 سطح afpc پینت‌بال سناریویی و ampl لیگ برتر پینت‌بال نیز فعالیت کنیم که در این زمینه به پیشرفتهای زیادی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.