اصفهان؛

فتح خرمشهر نماد پایداری ملت ایران

فتح خرمشهر نماد پایداری ملت ایران ،اقتدار نیروهای مسلح و بسیج مردمی در طول هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در برابر تهدیدات استکبار بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان استاندار اصفهان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان در ستاد فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به این که سوم خرداد، روز تحقق سیلی امت بر صورت صدامیان جهان است اظهار داشت : خرمشهر نماد پایداری ملت ایران و اقتدار سپاه، ارتش و بسیج مردمی در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر تهدیدات استکبار بود.

رسول زرگرپور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه سوم خرداد، تصریح کرد: حماسه سوم خرداد روز غرور ملی، دینی و آرمانی ملت ایران است که هیچگاه از خاطر مردم زوده نمی شود و به نسل آینده منتقل خواهد شد چرا که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با توکل بر خدا و با تدبیر معمار کبیر انقلاب و با تأسی از عاشورا بابی برای پیروزی برابر خواسته های نامشروع دشمنان باز کردند.

زرگرپور بیان کرد: سوم خرداد سرود مقاومت مردم مسلمان ایران است که در راه حفظ ارزش های انقلاب تا پای جان ایستاده اند و این روز الهی لحظه به رخ کشیدن اراده های پولادین بود که به مدد تربیت دینی آراسته شد .

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر نشان داد که جبهه کفر با همه امکانات مادی و رسانه ای خود در مقابل ایمان و ایثار رزمندگان اسلام شکست خورده و پیروزی این عرصه با کسانی است که برای خدا حرکت کرده و همه هستی خود را فدا کرده اند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.