سردارفضلی در مراسم شکرگزاری نیروهای مسلح:

فرزندان امام(ره) و رهبری بر عهد و پیمان خود ایستاده‌اند/ محاصره 14 هزار نیروی عراقی توسط سپاه اسلام در عملیات بیت‌المقدس

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که فرزندان امام(ره) و رهبری که در دفاع مقدس حماسه آفریدند اکنون نیز برعهد و پیمان خود ایستاده‌اند.

فرزندان امام(ره) و رهبری بر عهد و پیمان خود ایستاده‌اند/ محاصره 14 هزار نیروی عراقی توسط سپاه اسلام در عملیات بیت‌المقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار سرتیپ "علی فضلی" جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم شکرگزاری نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: امام خمینی(ره) فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نیست و این نشان از افق نگاه امام خمینی(ره) دارد که بیداری اسلامی را در آن زمان می‌دیدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملیات دفاع مقدس یادآور شد: این عملیات در 11 اردیبهشت سال 61 در منطقه عمومی خوزستان طراحی و اجرا شد و نزدیک به 5700 کیلومتر مربع برای آزادسازی توسط رزمندگان اسلام پیش‌بینی شده بود که جغرافیای عملیات بیت‌المقدس در مثلث خرمشهر، بصره و اهواز پیش‌بینی گردیده بود که نتایج و دستاوردهای خوبی داشت.

سردار فضلی با اشاره به این که اگر نیروهای مسلح و وحدت ملی و دعای امام خمینی(ره) نبود نمی‌توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم تاکید کرد: 135 گردان برای عملیات آزادسازی خرمشهر از ارتش، سپاه و بسیج تدارک دیده شده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به اشراف اطلاعاتی رزمندگان اسلام در قرارگاه‌های عملیاتی جنوب خاطرنشان کرد: صبح روز آزادسازی خرمشهر 14 هزار نیروی عراقی توسط سپاه اسلام محاصره شده بودند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، فضلی ، جانشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار