رودهن؛

پرونده اختلاس 500 میلیون تومانی عوارضی آزاد راه تهران – پردیس

دادستان شهرستان پردیس گفت: پرونده اختلاس 500 میلیون تومانی از عوارض آزاد راه تهران – پردیس در دست بررسی است و نتایج کلی را اعلام خواهیم کرد.

فتاحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اختلاس در عوارضی تهران – پردیس گفت: اختلاس انجام شده در این آزاد راه توسط برخی افراد شاغل در عوارضی تهران – پردیس رخ داده است.

دادستان شهرستان پردیس افزود: اختلاس صورت گرفته از عوارضی تهران – پردیس تاکنون مبلغ 500 میلیون تومان از محل دخل این عوارضی از پرداخت عوارض مردم بوده است.

فتاحی، با تاکید بر ساختار این اختلاس، تصریح کرد: این افراد بخشی از مبلغی را که بابت عوارض از مردم می‌گرفتند را به خزانه عوارضی واریز نمی‌کردند و آن را برای خود بر می‌داشتند.

دادستان شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: این پرونده تا زمان مشخص شدن تعداد مجرمان و سایر ابعاد آن در دست اجرا باقی می‌ماند تا رای محکومیت متخلفان صادر شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
البته با شیب ملایم
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۲:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
مثلا مسلمان هستیم از این کارا میکنیم.یه سال نشد نشنویم تو مملکت اختلاس و رانت خواری نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
این ها را دیگر پخش نکنید .هر کس تا الان این کار را نمی کرد با این اخبار جری می شود که او هم بکند .پررو می شوند قبح کار ریخته شده باید چندتا اختلاس گربزرگ اعدام و چندتا هم قطع دست شوند تا ردس عبرتی شود برای بقیه