باحضور معاون وزیر ارشاد انجام شد؛

رونمایی از اولین ربات خبر رسان در شبکه های اجتماعی

با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولین ربات خبر رسان در شبکه های اجتماعی رونمایی شد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته در همایش مدیران مجتمع های دیجیتال کشور،با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،مدیر شبکه ملی فرهنگ و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،از اولین محصول مرکز رشد فرهنگی دیجیتال استان خراسان رضوی رونمایی شد.

مدیر مجتمع فرهنگ دیجیتال استان خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به ویژگیهای این ربات گفت:با توجه به فراگیر شدن استفاده از تلگرام و قابلیت های منحصر به فرد این ابزار،"ربات خبر رسان رایان" در این مجتمع طراحی و پیاده سازی شده است.

محمدرضا اسماعیل زاده ادامه داد:این ربات قابلیت انتشار اتوماتیک اطلاعات و اخبار سایت ها،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری را در تلگرام دارد.

وی با اشاره به استفاده از دانش پیاده سازی موتورهای اتوماسیون در طرحی این ربات اظهار کرد:از ویژگی های "ربات خبر رسان رایان" می توان به قابلیت انتشار اتوماتیک اخبار در بازه های زمانی مشخص،انتشار خبر بر اساس کلمات کلیدی و مهمترین اخبار،ارسال اتوماتیک پنج خبر آخر و انشار اخبار براساس جستجوی کلمات نام برد.

شایان ذکر است در این مراسم شش محصول دیگر مجتمع های فرهنگی دیجیتال استان های کشور نیز با حضور معاون وزیر ارشاد رونمایی شد.


منبع:مرکز خبری اقتصاد ایران 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.