لیگ جهانی والیبال 2015

بازی دوم ایران - آمریکا / لس‌آنجلس پایتخت دوم ایران می‌شود

تیم ملی والیبال کشورمان ساعاتی دیگر(03:40 دقیقه به وقت تهران) دومین بار مقابل تیم ملی آمریکا صف‌آرایی می‌کند.

خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران در حالی دومین بازی خود از سری مسابقات لیگ جهانی 2015 را مقابل تیم آمریکا برگزار می‌کند که در دیدار نخست این رقابت‌ّها با نتیجه 3-1 شکست را پذیرفت.

بازی نخست ملی‌پوشان ایران با نوسان زیادی همراه بود به طوری که در برخی دقایق اختلاف پوئن‌ّهای خود را بالا برده و به طور ناگهانی آن‌ّها را به راحتی از دست می‌دادند٬ بازیکنان می‌توانستند با تمرکز کافی بازی را به ست پنجم هم بکشانند ولی درایت اسپراو و هوش آمریکایی‌ها مانع از این اتفاق افتاد و کار را در ست چهارم تمام کردند تا ایران از این بازی امتیازی را به دست نیاورد.

با توجه به سرویس‌های خوب و کم نقص یانکی‌ها شاگردان کواچ باید در دیدار دوم مقابل این حریف قدرتمند ریسکی عمل کنند و در زدن سرویس موفق باشند تا حداقل امتیاز را از این 2 بازی برای خود به دست آورند و فرصت کافی به منظور جبران در بازی‌های تهران برای خود بگذارند.

در مقابل تیم ملی آمریکا در بازی اول به خوبی توانست حریفش را شوکه کند و ۳ امتیاز کامل را به خود اختصاص دهد و تا اینجای کار با یک بازی و 3 بازی در جایگاه دوم جدول رده بندی بعد از لهستان 5 امتیازی در گروه B بایستد.

سرویس‌های موجی پرشی بازیکنان این تیم عامل بردشان در دیدار نخست لیگ جهانی مقابل تیم ایران شد٬ به طور حتم توصیه اسپراو به شاگردانش برای دیدار دوم هم تکرار همان روش است. دفاع مستحکم و بلند این تیم کار را برای هر حریفی سخت می‌کند البته نباید از این موضوع غافل شد که آن‌ها از امتیاز بازی خانگی هم برخوردار هستند.

شاگردان کواچ به خوبی می‌دانند که برای رسیدن به این جایگاه راه سخت و ناهمواری را طی کرده‌اند و نباید به این راحتی‌ها آن‌ را از دست بدهند و با تمام وجود مقابل این تیم که بازیکنانش از فیزیک و تاکتیک فردی خارق‌العاده‌ای برخوردارند بایستند و امتیاز بگیرند به طور حتم غیور مردان کشورمان در بازی دوم مقابل آمریکا به مراتب بهتر از دیدار نخست ظاهر خواهند شد و به آن‌ّها ثابت می‌کنند که قرارگرفتن‌شان در جمع هشت تیم برتر جهان شانسی و اتفاقی نبوده است.

در شرایط کنونی آرامش و فراموش کردن باخت امروز مهمترین نیاز والیبالیست‌های ایران است چرا که باید با ذهنی آرام و بدون استرس در دیدار فردا مقابل آمریکا بایستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار