قاسم افشار پس از 7 سال سکوتش را شکست

بعد از سال‌ها انتظار قاسم افشار سکوتش را شکست.

قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از 7 سال دوری از موسیقی و دوندگی برای مجوز گرفتن آلبوم، سرانجام پنجمین آلبوم‌ام را با نام «سکوت خویش» به بازار موسیقی عرضه می‌کنم و امیدوارم که رضایت علاقه‌مندان به هنر موسیقی را فراهم شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری کنسرت افزود: بعد از ماه مبارک رمضان و عرضه‌ی آلبوم جدیدم کنسرتی را برای هواداران برگزار خواهم کرد.

این خواننده موسیقی درخصوص آلبوم جدید خود عنوان کرد: این آلبوم با تفاوت‌هایی همراه است اما همچنان فضای عاشقانه و آرام ترانه مانند سایر آلبوم‌های قبلی‌اش در این اثر دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در این آلبوم ترانه‌ سرایانی همچون رومینا تجلی، پگاه موسوی و داریوش شهریاری همکاری داشته‌اند و آهنگ‌سازانی از جمله محمدرضا چراغعلی، تورج شعبانخانی، امیر عباس حسن‌زاده، میلاد اکبری و پوریا حیدری به این جمع هنری رونق زیادی بخشیدند.

افشار در ادامه از تعلق خاطرش نسبت به این آلبوم اظهار داشت: من این آلبوم را خودم جمع‌آوری کردم بدون اینکه سلایق شرکت موسیقی را در تهیه آلبومم دخیل بدانم.

وی تصریح کرد: این آلبوم «سکوت خویش» از 11 قطعه موسیقی با نام‌های، تاوان، گریه‌نکن، شادی خانم، منو فراموش‌نکن، سر رو شونه‌هام بزار، بی‌قرار و ... تشکیل شده است.

افشار ادامه داد: در این آلبوم از آهنگسازان ملودی و تنظیم و ترانه‌سرایان جدید استفاده شده که این اثر را متفاوت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
خوشحالم! صداشونو دوست دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
صداش که قشنگه خیلی ولی حالا چرا تو این سن فشن شده!!