شهرکرد؛

راه اندازی سامانه 131 برای گزارش تغییر کاربری زمین های کشاورزی

سامانه 131 برای گزارش تغییر کاربری زمین های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛ همزمان با گردهمایی 2 روزه مدیران امور اراضی منطقه 3 کشور در شهرکرد، سامانه 131 برای گزارش تغییر کاربری زمین های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

مدیرکل جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری هدف از راه اندازی این سامانه را دریافت تماس و گزارشات مردمی از تغییر کاربری زمین های کشاورزی بیان کرد و گفت: پس از دریافت اطلاعات تغییر کاربری از طریق این سامانه، اکیپ های گشت اعزام و موضوع را بررسی می کنند.

رستم غیبی پور افزود: هم اکنون دو اکیپ سه نفره گشت و بازرسی برای مقابله با تغییر کاربری زمین های کشاورزی در این استان فعال است و اقدامات اولیه برای فعالیت پنج اکیپ دیگر نیز انجام شده است.

141 هزار و 173 هکتار از زمین های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به کشت محصولات زراعی و 48 هزار و 221 هکتار به محصولات باغی اختصاص دارد.

گردهمایی 2 روزه مدیران امور اراضی منطقه سه کشور با حضور مسئولان و معاونان سازمان امور اراضی کشور و مدیران امور اراضی استان های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، خراسان جنوبی، یزد، بوشهر و کرمان، در روزهای دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 خرداد 94 در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.