جان آلن از مشارکت نيروهای مردمی در جنگ با داعش در انبار حمايت کرد

فرستاده رئیس جمهورآمریکا در ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش از مشارکت نيروهای مردمی درجنگ با داعش دراستان الانبار حمايت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، ژنرال "جان آلن" هماهنگ کننده ویژه آمریکا در ائتلاف موسوم به ضد داعش، در سخنرانی خود در آخرین روز مجمع آمریکا و جهان اسلام در دوحه قطر از مشارکت نيروهای مردمی در جنگ با داعش در انبار حمايت کرد.

وی  افزود: بسیار مهم است که از تجربه رمادی درس بگیریم. سرعت خارج شدن اوضاع از کنترل ارتش عراق تعجب آور بود. نیروهای داوطلب مردمی در عراق نیروی طایفه ای نیست و راه حل خوبی برای مقابله با خطر داعش در الانبار است. 

آلن ادامه داد: "داعش همچنان به منابع مالی دسترسی دارد، اما ائتلاف به طور جدی برای خشکاندن منابع مالی این گروه تلاش می کند. تمرکز ائتلاف بر جلوگیری از حمایت از داعش است."

وی گفت:ائتلاف همزمان با جنگیدن با داعش تلاش می کند، از روحانیون برای مقابله با اندیشه های افراطی این گروه استفاده کند.

جان آلن افزود: جلوگیری از سفر جنگجویان خارجی برای پیوستن به داعش، می تواند برای محدود کردن قدرت این گروه بسیار مهم باشد. پیروزی بر داعش بدون همکاری بین المللی و هماهنگی کامل امنیتی امکان پذیر نیست. 


وی در بخشی دیگر از سخنانش اعلام کرد: بشار اسد ،رئیس جمهور سوریه، نباید در هر گونه راه حل بلند مدت برای مناقشه سوریه نقش داشته باشد.

آلن گفت: بحثی «‌بسیار پر حرارت» میان تعدادی از کشورها در خصوص چگونگی انتقالی سیاسی در دمشق وجود دارد، اما چنین راه حلی اسد را شامل نخواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۴:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
لعنت بر شما دروغگوها

اگر قصد مبارزه با داعش را واقعا داشتيد داعش يك هفته هم دوام نمي آورد و نابود مي شد ولي اين شما هستيد كه از داعش حمايت مي كنيد

تمام جنايت هاي داعش درواقع جنايت هاي آمريكاست
ما انتقام خون و آبروي مظلومان را نه از داعش كه از آمريكا مطالبه خواهيم كرد
آخرین اخبار