60 درصد فیلمبرداری «خشکسالی و دروغ» به اتمام رسید

غیر از خاطره اسدی بقیه بازیگران اصلی جلوی دوربین رفتند.

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فیلم «خشکسالی و دروغ» گفت: در حال حاضر حدود 60 درصد فیلمبرداری این فیلم در تهران و شهرک غرب به پایان رسیده و امیدواریم تا یک ماه آینده کل فیلمبرداری به پایان برسد. 

وی افزود: بخشی از فیلمبرداری باقی‌مانده در شمال انجام می‌شود. 

موسوی ادامه داد: محمدضا گلزار، پگاه آهنگرانی، آیدا کیخایی، علی سرابی و خاطره اسدی از بازیگران اصلی این فیلم هستند و تا الآن به غیر از خاطره اسدی بقیه بازیگران جلوی دوربین رفتند. 

وی در خصوص حضور این فیلم در جشنواره سی و چهار فیلم فجر گفت: ترجیح می‌دهم بعد از آماده شدن کامل فیلم تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود. 

گفتنی است فیلمنامه «خشکسالی و دروغ» براساس نمایشنامه‌ای به همین نام به نویسندگی محمد یعقوبی به نگارش درآمده و اولین فیلمی است که داستان آن از نمایشنامه به فیلمنامه تبدیل شده است. 

عوامل این فیلم عبارتند از: 

کارگردان: پدرام علی زاده، تهیه کننده: غلامرضا موسوی، بازیگردان و نویسنده: محد یعقوبی، مدیر فیلمبرداری: محمد جعفری، طراح گریم: ایمان امیدواری، صدابردار هم زمان: محمود خُرسند، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، مدیر تولید: میثم معراجی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، مدیر تدارکات: حسین فیض آبادی، دستیار دوم کارگردان: یوسف وجدان دوست، عکاس: یوسف عبدالرضایی، دستیار تهیه کننده: نگین موسوی.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار