ساری ؛

اولیا دانش آموزان سال اولی تعجیل کنند

خانواده ها نام نویسی دانش آموزان پایه اول دبستان به روزهای پایانی موکول نکنند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ساری ، دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه خانواده ها برای نام نویسی در سامانه سناد زودتر اقدام کنند گفت: مهلت پایان نام نویسی در مدارس 31 تیرماه است.

نقی شادمان قادی افزود: شاداب سازی مدارس، تامین نیروی انسانی مجرب در مقطع ابتدایی و نام نویسی از دانش آموزان از مهمترین برنامه هایی است که در پروژه مهر امسال مورد توجه قرار دارد.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه خانواده ها برای نام نویسی در سامانه سناد زودتر اقدام کنند گفت: مهلت پایان نام نویسی در مدارس 31 تیرماه است.

نقی شادمان قادی با اشاره به اینکه ثبت نام در شهرستان ها و مناطق مازندران انجام می شود خواستار افزایش تعامل رسانه های گروهی در اطلاع رسانی به پدران و مادران برای نام نویسی فرزندانشان در مدارس شد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود امسال حدود 43 هزار نفر در مدارس ابتدایی استان نام نویسی کنند.

شادمان در بخش دیگری از سخنان خود از نام نویسی الکترونیک دانش آموزان در سامانه سناد خبر داد و بیان کرد: امسال در بحث ثبت نام ،بیشترین بازرسی ها را تاکنون داشته ایم.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام آموزش و پرورش مازندران همچنین گفت: میان پایه ها نیازی به ثبت نام در مدارس ندارند و مدیران مدارس موظف هستند نام نویسی آنان را در سامانه الکترونیکی انجام دهند.

شادمان ضمن تاکید بر دقت در اجرای پروزه مهر امسال یادآوری کرد: بیشترین دغدغه در ستاد ثبت نام اقدام به موقع والدین در نام نویسی فرزندان است.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: خانواده ، دبستان ، شاداب ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.