ساری؛

جشن گلریزان انجمن معلولان توانای شهرستان آمل برگزار شد

جشن گلریزان انجمن معلولان توانای شهرستان آمل با حضور خیرین و معلولان و بدون حضور مسئولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر به رغم دعوت از آنان برگزار شد که با ناراحتی معلولان و هیات مدیره انجمن معلولان توانای شهرستان آمل همراه بود.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی مازندران در این مراسم با بیان این که کارهای خوب و عملکرد ارزنده ای از سوی انجمن معلولان توانای شهرستان آمل انجام شده است، گفت: باید حمایت های شایسته از جامعه معلولان صورت گیرد.

علیرضا قلندری، با تاکید بر این که طرح توانمندسازی معلولان به صورت پایلوت کشوری در استان مازندران اجرا می شود، بیان داشت: استان مازندران با توجه به توانمندی پایلوت این امر بود که کارهای خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

افزود: در این طرح برای توانمندی معلولان و اشتغال آنان کاری می کنیم تا آنان را از انزوا به سطح جامعه بیاوریم.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی مازندران، تصریح کرد: کارگاه هایی باید ایجاد شود تا معلولان خود را نشان داده و از پتانسیل و ظرفیت آنان به نحوی شایسته در جامعه استفاده شود.

وی با بیان این که خیرین بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند، گفت: باید از این ظرفیت های ارزنده استفاده کرده و اقدامات خوبی را صورت دهیم.

قلندری با اشاره به این که استواری در جامعه معلولان بسیار بالا است، بیان داشت: باید بتوانیم با دست های توانمند خیرین عرصه را طوری آماده کنیم تا معلولان بتوانند در جامعه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام //گ

برچسب ها: جشن ، گلریزان ، انجمن ، معلولان ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.