اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید

شهرداری های مناطق شهر تهران برای میزبانی از ماه رمضان آماده شده و اقداماتی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده...

قرائت روزی 20 آیه از قرآن در طرح بارش باران رحمت
قاسم مولایی شهرداری منطقه 22 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح بارش باران رحمت این است که شرکت‌کنندگان در این طرح از اثرات معنوی  کتاب آسمانی همچنین ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اشاعه آنها در زندگی که به صورت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: منطقه 22 همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الله، محل برگزاری شصت و سومین دوره ختم دسته جمعی قرآن کریم با عنوان  "بارش باران رحمت" است که این اتفاق خوشایند در حالی صورت می‌گیرد که تنها یک ماه از اجرای این طرح محدوده شمال غرب تهران می‌گذرد.

مولایی تاکید کرد: این طرح که از 29 اردیبهشت ماه امسال آغاز شده، از شرکت کنندگان دعوت می‌کنند با قرائت دست کم روزی 20 ایه از قرآن ، در اجرای هرچه بهتر این طرح معنوی همکاری کنند.

وی در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در طرح  "بارش باران رحمت" می‌توانند با مراجعه به سایت baresh.baran.ir ‌ و یا با ارسال پیامک به شماره 09389056435 برای حضور دراین طرح معنوی ثبت نام کنند.

 برپایی 60 پردیس قرآنی در بوستان نوروز

مجید قادری‌آذر رئیس اداره فرهنگی منطقه 3 در گفت و گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، 60 پردیس قرآنی در زمینه‌های نهج‌البلاغه، سبک زندگی، بازی‌های مفهومی و سلامت با هدف ارتقای نشاط معنوی، انس و الفت بین شهروندان با رویکرد تلطیف فضاهای دینی و اسلامی و پاسداشت مراسم و مناسبت‌های مذهبی در میدان مشاهیر بوستان نوروز برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: شناسایی و تقدیر از نیکوکاران برای گسترش فرهنگ کرامت و نیکوکاری در سرای محلات و برگزاری جشن کرامت کریمان پردیس‌های قرآنی و اوقات فراغت از دیگر برنامه‌های فصل نیایش است.

وی در پایان گفت: پردیس‌های قرآن، عترت و اوقات فراغت از اذان مغرب و عشا آغاز و تا ساعت 23:30 شب واقع در بوستان نوروز در قسمت جنوبی بوستان آب و آتش آماده ارائه خدمات به شهروندان است.


برنامه‌های اداره سلامت منطقه 2 در ماه مبارک رمضان

ذبیح اله زارع معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار  حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 برنامه‌های ویژه‌ای مانند استقرار ایستگاه انتقال خون با مشارکت سازمان انتقال خون در پایگاه تعداد غرفه‌های سلامت در فاز 2 بوستان نهج البلاغه با هدف ارتقای سلامت شهروندان در سطح منطقه کرده است. 

وی تصریح کرد: بر پایی ایستگاه‌های سلامت، کارگاه‌های  تغذیه، روان شناسی، مشاوره‌های فردی در سطح مساجد و خانه‌های سلامت محلات در طول ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های اجرایی این معاونت است. 

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت اهدای خون می‌توانند در طول ماه مبارک رمضان به ایستگاه انتقال خون مستمر در پایگاه تعدا به نشانی خیابان آزادی، بعد از پل زیر گذر یادگار امام(ره) هیئت رزمندگان غرب مراجعه کنند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار