ستاد نانو برگزار می‌کند؛

هشتمین آزمون توانمندی‌ تدریس فناوری نانو

آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو، آزمونی تشریحی است که با هدف ارزیابی توانمندی‌ علمی و مهارت داوطلبان در انتقال مفاهیم علوم و فناوری نانو برگزار می‌شود.

مهدی رحمانی مدیر دبیر خانه‌ی مسابقه‌ی ملی نانو در گفتگو با خبرنگار فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران گفت: آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو با هدف شناسایی افراد متعهد در حوزه‌ی آموزش فناوری نانو برگزار می‌گردد. داوطلبانی که در این زمینه حد نصاب علمی و آموزشی را کسب کنند به عنوان مدرس فناوری نانو می‌توانند به ترویج علم نانو بپردازند و از حمایت‌های تشویقی ستاد برخوردار شوند.

رحمانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون افزود: علاقه مندان تا تاریخ 25 مرداد ماه فرصت دارند از طریق سایت ستاد نانو به ‌آدرس nano.ir وارد حساب کاربری خود شده و ثبت نام کنند. آزمون روز 5شنبه 29 مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود. در صورتی که مراکز فعال بیش از 50 داوطلب داشته باشند می‌توانند به عنوان حوزه‌ی امتحانی معرفی شوند.

وی در ادامه افزود: ثبت نام در این آزمون محدودیتی از نظر مدارک تحصیلی نداشته و تمام علاقمندان و افراد مستعد می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

رحمانی خاطر نشان کرد: قبول شدگان در 3 سطح: الف، ب، ج امتیاز بندی شده و به عنوان مدرس در دوره‌های ترویجی و آموزشی در مقاطع دانش آموزی و دانشجویی و صنعتی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار