به تصور تروریستهای تکفیری:

اعضای داعش پس از کشته شدن به دست زنان مبارز جهنمی می‌شوند

اعضای داعش تصور می‌کنند اگر به دست زنان مبارز و مسلح کشته شوند بدون شک راهی جهنم خواهند شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  راشاتودی؛ تروریستهای داعش با وجود جنایات فراوان و کشتار مردم بی‌گناه هرگز تصور هم نمی‌کنند که به جهنم خواهند رفت. آنها فقط در یک مورد مطمئن هستند راهی جهنم می‌شوند و آن هم کشته شدن به دست زنان مبارز است.

داعش صدها زن و دختر را در شهرهای مختلف سوریه و عراق ربوده و در بازار سیاه به عنوان برده جنسی می‌فروشد. گروهی از زنان کرد پا‌به‌پای نیروهای پیش‌مرگ کنار مردان به مبارزه با داعش می‌پردازند. این زنان و دختران کرد برای حفاظت از سوریه و مجازات داعش به دلیل آزار و اذیت زنان ربوده شده، دارای شهامت و جسارت بالایی هستند تا جاییکه به کابوس این گروه تروریستی تبدیل شده‌اند.

"گولان" 18 ساله یکی از این زنان مبارز است و در توضیح حضور خود در میدان‌های نبرد گفت: کردها مردمانی مذهبی و معتقد هستند. درست است که ما سرزمین مستقل خود را نداریم؛ اما در کشورهای ایران، عراق، سوریه و ترکیه به شکل پراکنده زندگی می‌کنیم و آنها را زادگاه خود می‌دانیم. ما برای مبارزه با دشمن حاضر به گذشتن از جانمان هستیم و از داعش هراسی نداریم.

وی در ادامه افزود: داعش از زنان تفنگ به دست هراس عجیبی دارد. آنها تصور می‌کنند اگر با گلوله یک زن کشته شوند بودن شک به جهنم خواهند رفت! 

نیروهای مردمی و امنیتی در عراق و سوریه ضربات سختی به مواضع داعش وارد کرده‌اند و موفق شدند کنترل برخی شهرها که پیش از این در اختیار داعش قرار گرفته بود را پس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
آنها در لحظه ای که پا به این گروه تروریستی داعش گذاشتند به جهنم خواهند رفت! بجنگید برادران و خواهران پیروزی نزدیک است
آخرین اخبار