در صحن علنی امروز؛

نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های طیب‌نیا قانع شدند

علی طیب‌نیا که برای پاسخ به سوالات آقایان محمدرضا خان محمدی، علیرضا خسروی، محمد اسماعیلی و محمد جواد نظری مهر در صحن علنی حاضر شده بود، توانست نمایندگان مجلس را قانع کند.

نمایندگان مجلس باز هم قانع نشدند/ طیب‌نیا سه کارته شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علی طیب‌نیا که برای پاسخ به سوالات آقایان محمدرضا خان محمدی، علیرضا خسروی، محمد اسماعیلی درباره معوقات بانکی و محمد جواد نظری مهر درباره سود تسهیلات بانکی در صحن علنی حاضر شده بود، توانست نمایندگان مجلس را قانع کند. 

گفتنی است؛ طیب نیا پیش از این نیز دو بار به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن حضور یافته بود اما موفق به اقناع آنها نشده بود.

وی اولین کارت زرد خود را  در جلسه علنی روز یکشنبه 17 آذر 92  مجلس شورای اسلامی که برای پاسخ به سوال قاسم جعفری نماینده بجنورد درباره اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در تضعیف پول ملی در صحن حاضر شده بود، دریافت کرده بود. 
 
ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی در اظهاراتی در اتاق بازرگانی در پی کاهش نه چندان جدی نرخ ارز اعلام کرده بود که کاهش نرخ ارز برای ما مفید و مطلوب نیست این در حالی است که بر اساس اظهارات جعفری توانبخشی به پول ملی از وظایف ذاتی بانک مرکزی است. 
 
جعفری معتقد بود در اظهارات رئیس کل بانک مرکزی به جای منافع ملی به منافع گروه های خاص توجه شده است. 
 
پس از اظهارات وزیر اقتصاد و تاکید وی بر لزوم افزایش ارزش پول ملی، نمایندگان از توضیحات وی قانع نشده و با 82 رای موافق، 101 رای مخالف، 10 رای ممتنع از مجموع 217 نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدند.

وی همینطور روز 14 بهمن 93 در پاسخ به سوال حمید رسایی  در مورد عملکرد وزارت اقتصاد در بازار بورس، نتوانست نمایندگان را قانع کند و دومین کارت زرد را از بهارستان نشینان گرفت. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار